Counter-Strike: Source uppdateras

Medlem
Skrivet av ace84:

dem borde ta o gör om grafiken totalt, total make over o ljuden och mapsen skulle må bra av att få fler polygoner då dem ser rätt kantiga ut i source fortfarande.
Och så borde dem slänga in ett 20-tal nya vapen.
Kanske nån mer equipment också som i rainbow six spelen.

CSS är ju inte på något sätt likt RainbowSix, varken med eller utan utrustning,....
Rainbow dog dessutom med Letdown och Vegas...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Grymt. Ska kanske prova lite CSS igen då. ^^

Medlem

är väl kul att det ens görs nån typ av uppdatering till ett såpass gammalt spel.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tacka vet jag Cs 1.6.. Som är så jävla mycket större än Css också, och detta förstör ju bara ännu mer för klanspelare inom detta spel


signatur

The King is Back

Inaktiv
Skrivet av FortuN:

Tacka vet jag Cs 1.6.. Som är så jävla mycket större än Css också, och detta förstör ju bara ännu mer för klanspelare inom detta spel

Förstör för klanspelare på vilket sätt? Jag spelar själv i klan, [TLV] - thelastvikings.tk, och jag ser fram emot att CS:S äntligen får sig en liten uttfräshare med nya funktioner och achievements...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Bah finns det inga slots kvar...

Medlem

Abajsments (~oooh måste ha för jag är ett PUCKutan aim). TWATER, CRAPBOOK.. det går fort framåt i datorvärlden. /dra åt..

EDIT: Ursäkta..


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Fan vad bra, skulle vara roligt om dom uppdaterade sin Source-motor också.. inte för att den är dålig men men..


signatur

Wai

Eh, ok...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av CZorg:
Skrivet av FortuN:

Tacka vet jag Cs 1.6.. Som är så jävla mycket större än Css också, och detta förstör ju bara ännu mer för klanspelare inom detta spel

Förstör för klanspelare på vilket sätt? Jag spelar själv i klan, [TLV] - thelastvikings.tk, och jag ser fram emot att CS:S äntligen får sig en liten uttfräshare med nya funktioner och achievements...

Han pratar nog om riktiga klaner som lirar ESL,Clanbase, ED osv. Vem fan bryr sig om public klanerna som nickar seriöst på pub servrar? Att ni sedan har tk som domän är bara roligt. Antar också att ni är den typen av klaner som ska satsa stort inom R60 hahahaha. Sämre community får man leta efter.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av jovviz_p12:
Skrivet av CZorg:
Skrivet av FortuN:

Tacka vet jag Cs 1.6.. Som är så jävla mycket större än Css också, och detta förstör ju bara ännu mer för klanspelare inom detta spel

Förstör för klanspelare på vilket sätt? Jag spelar själv i klan, [TLV] - thelastvikings.tk, och jag ser fram emot att CS:S äntligen får sig en liten uttfräshare med nya funktioner och achievements...

Han pratar nog om riktiga klaner som lirar ESL,Clanbase, ED osv. Vem fan bryr sig om public klanerna som nickar seriöst på pub servrar? Att ni sedan har tk som domän är bara roligt. Antar också att ni är den typen av klaner som ska satsa stort inom R60 hahahaha. Sämre community får man leta efter.

Om du ska försvara CS 1.6 så undvik då gärna P12-snacket om du vill framhävas seriöst nub. Men en dag kanske du blir som Spawn eller Hettonn^, satsa på drömmen Jovviz^!

Hur pinsamt det än är så håller jag dock med Jovviz_p12 att vill man lira inom klan bör man köra 1.6 då det finns mängder med PCWs/Mix att få tag i osv. Vill man bara lira lite public och skjuta av sig lite kan nog CS:S var det bättre alternativet. Fast man får se upp för Jovviz om han lirar public för han har nog minst 10-3 i stats och är jeffligt bra på att på att lägga bomben!

Medlem

Så skönt att det kommer en uppdatering som gör skillnad för en gångs skull!
Började bli lite tråkigt när inget ändras

Medlem

Det låter ju onekligen som att det är en mycket liten förändring.
Att det skulle vara döden för "seriöst klanspel" är bara löjligt.

(Något annat som är löjligt är bisarra påhopp angående hur och vad andra spelar. Skärpning!)

Medlem

motion blur<3


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Bra med denna uppdatering, Synd bara att det inte var ett "Condision Zero: Source" som var i görningen (my opinion)

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Abajsments (~oooh måste ha för jag är ett PUCKutan aim). TWATER, CRAPBOOK.. det går fort framåt i datorvärlden. /dra åt..

EDIT: Ursäkta..

Vad pratar du om?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Roligt att se klan personer påpeka att det kommer att döda Clan delen av spelet.

Säger ju mycket om klaner som inte kan anpassa till en ny patch.

Undra hur det skulle gå med en patch som skulle ha haft nya vapen och nya game modes. De skulle ju för fan dö av en hjärtattack.

Jag kom in i Betan fast det finns inget som man kan hurra över. Förutom den nya C4 explosionen på bomb barnorna.

Så jag undrar varför vissa "Pro" personer flippar ut så mycket.

Medlem

"144 achievements added"
Ingen annan än jag som är trött på sånt här?
Nu kommer folk inte satsa på att vinna längre, utan få achievements.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Twitch:
Skrivet av jovviz_p12:
Skrivet av CZorg:
Skrivet av FortuN:

Tacka vet jag Cs 1.6.. Som är så jävla mycket större än Css också, och detta förstör ju bara ännu mer för klanspelare inom detta spel

Förstör för klanspelare på vilket sätt? Jag spelar själv i klan, [TLV] - thelastvikings.tk, och jag ser fram emot att CS:S äntligen får sig en liten uttfräshare med nya funktioner och achievements...

Han pratar nog om riktiga klaner som lirar ESL,Clanbase, ED osv. Vem fan bryr sig om public klanerna som nickar seriöst på pub servrar? Att ni sedan har tk som domän är bara roligt. Antar också att ni är den typen av klaner som ska satsa stort inom R60 hahahaha. Sämre community får man leta efter.

Om du ska försvara CS 1.6 så undvik då gärna P12-snacket om du vill framhävas seriöst nub. Men en dag kanske du blir som Spawn eller Hettonn^, satsa på drömmen Jovviz^!

Hur pinsamt det än är så håller jag dock med Jovviz_p12 att vill man lira inom klan bör man köra 1.6 då det finns mängder med PCWs/Mix att få tag i osv. Vill man bara lira lite public och skjuta av sig lite kan nog CS:S var det bättre alternativet. Fast man får se upp för Jovviz om han lirar public för han har nog minst 10-3 i stats och är jeffligt bra på att på att lägga bomben!

För det första kan jag säga att jag varken hänger på Fragbite eller spelar 1.6/CSS.. Sen så är jag inte heller 12 utan 22. Sure, jag kan hålla med dig om att mitt nick låter fjortis men det är något jag haft sen långt tillbaka. Haha för att vara 24 år så var ditt inlägg så mycket mognare.


signatur

<3

Medlem

Tycker det är förbannat mycket gnäll. Var glada att dem gör något med spelet istället. Och saker som att fler småknattar skulle spela CSS än 1.6 är ju käpprätt åt skogen med fel.


signatur
Medlem
Skrivet av Zefar:

Undra hur det skulle gå med en patch som skulle ha haft nya vapen och nya game modes. De skulle ju för fan dö av en hjärtattack.

Releasen av 1.6 är fortfarande färskt i mitt minne. Större gnäll fick man leta efter, speciellt över skölden. Det var totalt oacceptabelt att använda skölden. Blev bannad från flera servers bara för att jag använde den. Minsta lilla ändring i status quo för såna här mer tävlingsinriktade spel resulterar alltid i en härdsmälta av QQ.
Nu har jag inte spelat 1.6 sedan Source släpptes, men jag antar att de tog bort skölden från 1.6 också.

Hursomhelst tycker jag det inte behövs några riktigt fundamentala ändringar i CS längre, spelet duger som det är. Det här med achievements och revenge känns mest som en liten knuff för att hänga med i instant gratification-vågen som kommit med Xbox Live och Call of Duty.
CS har funnits långt innan den här generation av multiplayerspel, och det kommer fortsätta vara populärt långt efter att MW2-eran har tynat bort.

Inaktiv
Skrivet av Massy:

Tycker det är förbannat mycket gnäll. Var glada att dem gör något med spelet istället. Och saker som att fler småknattar skulle spela CSS än 1.6 är ju käpprätt åt skogen med fel.

Det är flera som spelar Counter-Strike Source än Counter-Strike 1.6.

http://store.steampowered.com/stats/

Du har ju fel.

Medlem

Ta bort Cheatsen

Medlem
Skrivet av Massy:

Tycker det är förbannat mycket gnäll. Var glada att dem gör något med spelet istället. Och saker som att fler småknattar skulle spela CSS än 1.6 är ju käpprätt åt skogen med fel.

Hahha på varje server man joinar i CSS så är det alltid någon p12 som nickar
"FLash-Gaming.tk - DragonWolf [SWE]"

Istället för att lägga till nytt content så kan de fixa problemen spelet redan har istället?


signatur

<3

Medlem

Älskar achievments - det är sådant som får mig att fortsätta spela!


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Schysst uppdatering. Installerade och lirade lite tidigare idag. Märkte ingen skillnad, men kom på att jag inte körde betan.. och när försökte komma åt en betaversion så såg jag att den var limited och inte längre tillgänglig. Så det var epic fail på mig.

Ska bli kul när uppdateringen kommer på riktigt, då gör jag ett nytt försök.

CS:S får achievements?? jag kommer spela css hela dan 24 / 7


signatur

[img]

Inaktiv

Kommer domma uppdateringarna finnas tillgängliga att hämta hem för oss som har counter-strike source? eller kommer man behöva köpa dom som extra paket? någon som vet ? isånnafall svara!

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av ace84:

dem borde ta o gör om grafiken totalt, total make over o ljuden och mapsen skulle må bra av att få fler polygoner då dem ser rätt kantiga ut i source fortfarande.
Och så borde dem slänga in ett 20-tal nya vapen.
Kanske nån mer equipment också som i rainbow six spelen.

CSS är ju inte på något sätt likt RainbowSix, varken med eller utan utrustning,....
Rainbow dog dessutom med Letdown och Vegas...

Håller med. Och att slänga in 20 extra vapen skulle inte göra gott någonstans. Grundidén bakom spelet är att det är rätt simpelt och att fokus ligger i att vara snabbtänkt och ha bra reflexer och vara taktisk. Ju mer man krånglar till det ju sämre blir det.

12
Skriv svar