Io Interactive breddar sig, vill i framtiden inte vara känd som "Hitman-studion"

Robot
Io Interactive breddar sig, vill i framtiden inte vara känd som "Hitman-studion"

Ett James Bond-spel är under utveckling.

#hitman, #io-interactive


Medlem

Tror titeln är lite fel på huvudsidan! Om det inte är så att dom -vill- bara vara kända som Hitman-studion?

Medlem

De har ju provat några andra serier som det blev pannkaka av. Ser helst att de kör hårt med HiTMAN serien något som de behärskar riktigt väl. Vi får se hur det går med framtida Bond spelet. Hoppas de kan göra något roligt av det och inte något Kane & Lynch fast i Bond stil.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag trodde man skulle lära sig av historien "Kane and Lynch"

Medlem

”Han menar också att även om Hitman III markerar slutet på den moderna trilogin så är det knappast slutet för 47:an”

Kanske skulle hålla sig ifrån dylika uttalanden om man vill ses som något annat än en Hitman-studio. ”Det är möjligt att vi gör mer Hitman framöver men under en ansenlig tid kommer vi att fokusera på Bond och nya IPs” hade varit lika avslöjande men betydligt mer avståndstagande

Avstängd

Grymt taggad på ett nytt bond!

Hoppas man kan spela som en kvinnlig färgad Bond, det hade varit vaket.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av UpplystAfghan:

Grymt taggad på ett nytt bond!

Hoppas man kan spela som en kvinnlig färgad Bond, det hade varit vaket.

En kvinnlig färgad 007 är okej men inte Bond. Det vore ganska krystat. Nu förstår jag inte varför det vore något speciellt överhuvudtaget dock, har det någon betydelse?

Avstängd
Skrivet av UpplystAfghan:

Grymt taggad på ett nytt bond!

Hoppas man kan spela som en kvinnlig färgad Bond, det hade varit vaket.

Jag hoppas att man kan spela som dig. En sorts uppviglingssimulator där man samlar benzo för att hålla lågan uppe.

Avstängd
Skrivet av Hordaland:

Jag hoppas att man kan spela som dig. En sorts uppviglingssimulator där man samlar benzo för att hålla lågan uppe.

Haha, en förvånansvärt träffsäker analys!


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av UpplystAfghan:

Grymt taggad på ett nytt bond!

Hoppas man kan spela som en kvinnlig färgad Bond, det hade varit vaket.

Men jag vill kunna spela som en kvinna som har ändrat kön 🙃


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Men jag vill kunna spela som en kvinna som har ändrat kön 🙃

Själv är jag lite uttråkad på könsidentitet när det finns roligare saker som artidentitet. Tänk att spela som en person som 100% identifierar sig som en katt, varg eller blåval. Kanske är det Octodad egentligen handlar om en pappa som (fått en psykos? och) identifierar sig som bläckfisk och familjen låter honom göra det för han verkar äntligen lycklig.

Medlem

Kane & Lynch ok. Men Freedom Fighters var riktigt bra!! Så ja, dom kan göra bra spel. Älskar bond så hoppas de fortsätter i samma anda som Blood Stone.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Själv är jag lite uttråkad på könsidentitet när det finns roligare saker som artidentitet. Tänk att spela som en person som 100% identifierar sig som en katt, varg eller blåval. Kanske är det Octodad egentligen handlar om en pappa som (fått en psykos? och) identifierar sig som bläckfisk och familjen låter honom göra det för han verkar äntligen lycklig.

Bond har ju redan varit där. Octopussy med en åttaarmad Roger Moore. 🙄


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Freedom Fighters 2 tack


signatur

Den som vet vet.

1
Skriv svar