Red Dead Redemption - multiplayer

Robot
Red Dead Redemption - multiplayer

Rockstar bjuder upp med dragen revolver, vi tackar ja och ger oss ut i en våldsam multiplayerdans. Den slutar med en brinnande längtan efter mer.

#rockstar-games, #red-dead-redemption, #grand-theft-auto-iv


Inaktiv
Red Dead Redemption - multiplayer

Förbokat o klart! Detta kommer bli spännande!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Detta spelet kommer bli awesome!!!

Inaktiv

Alltså jag är så sjukt kåt på detta spelet.

Free roam multiplayer? Är det som GTA IVs free mode multiplayer fast med valmöjligheten att göra missions och att lvla och xp?!

Detta låter för bra för att vara sant

Medlem

Det verkar iaf. intressant. Dock så har jag svårt för när vapnena siktar av sig själva.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jobbigt, för många spel som verkar bli bra som jag verkligen vill ha... Detta är självklart ett av dem och i nuläget ligger det nog på toppen av min "vill ha" lista ^^
Men jag hoppas de tar bort auto-sikte från MP, eller ger möjligheten att välja att köra med folk utan det... Det ska inte vara auto-sikte på Mp enligt mig...

Inaktiv

Håller helt med om auto aim.

GTA hade ju möjligheten att köra utan auto aim så man får ju hoppas att de lägger till det i RDR också

Medlem

Detta är inget MP spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Inaktiv

Tyckte det såg roligt ut att man kan rida på en åsna Kommer lätt starta ett gringo-posse som bara rider runt på åsnor haha

Inaktiv
Skrivet av Elmoth:

Detta är inget MP spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är inte GTA heller egentligen men det är trots det ett av det roligaste MP spelen man kan lira

Medlem

Säkert trevligt för alla som gillar MP.
Fast det är inget för mig, inte när det gäller det här. Ser fram emot SP för hela slanten!

Medlem

Här kan ni läsa Gamespots förhandstitt de har också lagt in en film som verkar vara ny.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/reddeadredemption/news...


signatur

I got a Goldenshower.

Redaktör

Det är samma trailer som avslutar vår förhandstitt.


signatur
Medlem

Verkar helt klart trevligt

Autosikte är inte världens bästa uppfinning men nödvändigt ibland tyvärr...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag ser verkligen fram emot det här spelet

Medlem

Jag får väl ta å köpa mig en PS3, för detta spel vill jag bara ha! visst det kanske kommer till PC nån gång, men orka vänta..

Medlem

Längtar jobbigt mycket, fyfan... Singeplayer kommer va guld, free roaming MP verkar awesome, dra å skjuta lite björn med några polare, why not!?

Medlem

PS3 och Red Dead Redemption är sweet joy! ska få mina PSN vänner att köpa detta så vi kan rida runt i detta fantastiska spel! Förbokat sedan länge"


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

verkar riktigt lovande!

Medlem

Woho! Längtar.


signatur

Trying is the first step towards failing

Inaktiv

verkar asskoj

Inaktiv

verkar asskoj

Inaktiv

Fan nu har det hänt igen jag vill ha så där sjukt många spel red dead,apb,alpha protocol,crysis 2,dead rising 2 OFC,ghost recon 4,far cry 3,gta 4 episodes from liberty city,la noire,mafia 2,max pain 3,metal gear solid rising,medal of honor och skate 3 hur fan dealar man med det begäret?????:O

Medlem
Skrivet av Harryhasch:

Fan nu har det hänt igen jag vill ha så där sjukt många spel red dead,apb,alpha protocol,crysis 2,dead rising 2 OFC,ghost recon 4,far cry 3,gta 4 episodes from liberty city,la noire,mafia 2,max pain 3,metal gear solid rising,medal of honor och skate 3 hur fan dealar man med det begäret?????:O

Jag vet! sök jobb som tidningsbud å dela ut natt tid:P jag gjorde det för ett antal år sen,hehe Dom brukar söka folk, Ps, jobbet e skit tråkigt men lite stålar blir det ju;)

Inaktiv

Blev ju ett ganska kraftigt mervärde på detta spel nu. Dock är mp inget jag prioriterar men för andra är det nog helt fantastiskt.

Verkar bli ett grymt sp-spel och jag hoppas det släpps högst ett halvår efter till pc.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Haha jäävlaaar, ju mer jag kollar destomer hatar jag att det inte finns i min konsol än!!! ge MIG NUUUUU! ;D


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

jag ska köpa ett ex som jag kan sova med och ett som jag kan spela


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

låteer som en kopia av lead n gold fast lead n gold kostar bara en hundring och endast MP då


signatur

Godspeed

Inaktiv

Ska absolut köpas om det kommer till pc!

12
Skriv svar