Jamie Lee Curtis visar karaktärssiluetter från Borderlands-filmen

Robot
Jamie Lee Curtis visar karaktärssiluetter från Borderlands-filmen
Medlem

Jag tror att det blir skit och att idioterna bakom såna ideér borde bli portade från filmbranschen

..men det är min ödmjuka åsikt förstås.

Medlem

Nångång måste det ju lyckas. Tänk mad max, den var ju rätt fet och unik tycker jag iaf


signatur

//monster

Medlem

Jag har låga förväntningar.

Medlem

"Nu har inte spel gjorda på spel speciellt bra rykte..." fan spel måste ha dåligt rykte asså

Gnällkuk

"wounds open and heal"

5.8/10 på imdb.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av Dergo218:

"Nu har inte spel gjorda på spel speciellt bra rykte..." fan spel måste ha dåligt rykte asså

haha, bra att ni läsare har ögonen med er! Fixade till det nu


signatur

"Writer and Fighter"

Nu är ju Borderlands-spelen relativt mediokra, så filmen har inte mycket att leva upp till.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Om borderlands görs med en mix av mad max med galet mycket humor o karaktärerna går in i sina roller 200% och storyn well den kan ju följa main storyn i 1an eller 2an så kan det ändå gå bra kanske.

Skribent
Skrivet av hannes.theorell:

Nu är ju Borderlands-spelen relativt mediokra, så filmen har inte mycket att leva upp till.

Kanske är därför den kommer lyckas?


signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av Johan Lorentzon:

Kanske är därför den kommer lyckas?

Det återstår att se, men ribban är inte omöjligt högt satt.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Skribent
Skrivet av hannes.theorell:

Det återstår att se, men ribban är inte omöjligt högt satt.

Ja alltså, jag var underhållen av Battleship och trodde den skulle vara skrap från kloaken. Men å andra sidan har jag haft sjuk låga förväntningar på Uwe Bolls filmer också, och de har ändå varit ännu sämre än jag trodde.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja alltså, jag var underhållen av Battleship och trodde den skulle vara skrap från kloaken. Men å andra sidan har jag haft sjuk låga förväntningar på Uwe Bolls filmer också, och de har ändå varit ännu sämre än jag trodde.

Enda av Uwe Bolls filmer som iaf jag tyckte var något att hänga i julgranen var väl Postal, övriga av hans spelbaserade filmer är sån total dynga att det är inte klokt.
Men med Postal lyckades han faktiskt träffa rätt för en gångs skull.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Skribent
Skrivet av Dave Lister:

Enda av Uwe Bolls filmer som iaf jag tyckte var något att hänga i julgranen var väl Postal, övriga av hans spelbaserade filmer är sån total dynga att det är inte klokt.
Men med Postal lyckades han faktiskt träffa rätt för en gångs skull.

Jag har hört den ska vara ok, men har sett tre av hans filmer och det är timmar av mitt liv jag vill ha tillbaka. Så jag offrar inget mer av livet på den mannen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

Nångång måste det ju lyckas. Tänk mad max, den var ju rätt fet och unik tycker jag iaf

Jag håller med., mad max från 2015 var riktigt grym men man får inte glömma att det fanns 3 filmer från innan.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

Nångång måste det ju lyckas. Tänk mad max, den var ju rätt fet och unik tycker jag iaf

Skrivet av Qrush:

Jag håller med., mad max från 2015 var riktigt grym men man får inte glömma att det fanns 3 filmer från innan.

Och ingen av dom var baserade på spel.

Max Payne och Silent Hill var bra i min bok, men jag gillar också Doom och Resident Evilfilmerna. Pantade, men underhållande.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Och ingen av dom var baserade på spel.

Max Payne och Silent Hill var bra i min bok, men jag gillar också Doom och Resident Evilfilmerna. Pantade, men underhållande.

Ne jag vet, lite därför jag påpekade det? Tycker óckså Uwe bolls filmer kan vara underhållande om man tar det för vad det är. En bakis rulle där du inte behöver tänka själv.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Ne jag vet, lite därför jag påpekade det? Tycker óckså Uwe bolls filmer kan vara underhållande om man tar det för vad det är. En bakis rulle där du inte behöver tänka själv.

Den enda filmen från honom jag tolererar är Postal... and that one is an acquired taste. Men något med att George Bush och Bin Laden dansade iväg över en äng arm i arm på slutet, och introt som gjorde att den blev bannlyst i USA, något med det bara gjorde att jag inte kunde hålla mig från att skratta medan man tänkte och sade "WTF."


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Den enda filmen från honom jag tolererar är Postal... and that one is an acquired taste. Men något med att George Bush och Bin Laden dansade iväg över en äng arm i arm på slutet, och introt som gjorde att den blev bannlyst i USA, något med det bara gjorde att jag inte kunde hålla mig från att skratta medan man tänkte och sade "WTF."

Portal öppnar faktiskt härligt provocerande roligt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

"YOU'VE NEVER SEEN ANYTHING LIKE IT!"

Jag har spelat spelen, jag har sett allt.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Portal öppnar faktiskt härligt provocerande roligt

Portal?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Visste inte att Roland var en dvärg, ah well


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Om något kan den nog inte blir sämre än den senaste film jag såg baserat på ett spel, det vill säga Monster Hunter filmen... urgh. Tror denna har större potential att bli bättre. Det är inte snubben bakom Resident Evil/Monster Hunter filmerna och inte UWE BOLL så chansen är större.

eld
Medlem
Skrivet av Map-pen:

Om något kan den nog inte blir sämre än den senaste film jag såg baserat på ett spel, det vill säga Monster Hunter filmen... urgh. Tror denna har större potential att bli bättre. Det är inte snubben bakom Resident Evil/Monster Hunter filmerna och inte UWE BOLL så chansen är större.

Han begår väl mer helgerån och gör en till capcomfilm, kanske devil may cry.

Skribent
Skrivet av Map-pen:

Om något kan den nog inte blir sämre än den senaste film jag såg baserat på ett spel, det vill säga Monster Hunter filmen... urgh. Tror denna har större potential att bli bättre. Det är inte snubben bakom Resident Evil/Monster Hunter filmerna och inte UWE BOLL så chansen är större.

Nu måste jag ändå flika in att jag tycker första Resident Evil-filmen var helt okej. Tycker till och med karaktären Alice funkade rätt bra i den filmen. Sen spårade det ur och fokusen på resterande filmer blev det bara mer och mer på Alice, för att i slutet egentligen vara mer Resident Alice and Resident Evil.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nu måste jag ändå flika in att jag tycker första Resident Evil-filmen var helt okej. Tycker till och med karaktären Alice funkade rätt bra i den filmen. Sen spårade det ur och fokusen på resterande filmer blev det bara mer och mer på Alice, för att i slutet egentligen vara mer Resident Alice and Resident Evil.

Aa, första är väl helt okej. Men det spårade verkligen ur ju fler filmer han gjorde och det blev bara sämre och sämre. Man skulle ju kunna tro att ju mer man gör något så borde man bli bättre på det men han visade ju bara raka motsatsen med varje film.

Skribent
Skrivet av Map-pen:

Aa, första är väl helt okej. Men det spårade verkligen ur ju fler filmer han gjorde och det blev bara sämre och sämre. Man skulle ju kunna tro att ju mer man gör något så borde man bli bättre på det men han visade ju bara raka motsatsen med varje film.

Ja jag vet faktiskt inte vad han tänkte, men gissar hans förhållande med Milla hade åtminstone en liten inverkar på att de gjorde henne till seriens "stjärna". När de egentligen borde ha fokuserat på spelseriens original karaktärer. Dessa har ju bara passerat som fan-service utan egentligen tanke. Jag tycker det är synd för RE känns ändå som en spelserie som det går att göra film. Skulle både gå och göra något åt Romero-hållet, eller gå b-skräckis-känslan med glimten i ögat.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av eld:

Han begår väl mer helgerån och gör en till capcomfilm, kanske devil may cry.

Hehehe. Av ren nyfikenhet, hur många här läste intervjun mellan Uwe Boll och Fienden (spelmagasin jag tror lagts ner sorgligt nog)?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar