Svenska Wimasima visar upp ett svenskt Fall Guys

Robot
Svenska Wimasima visar upp ett svenskt Fall Guys

Svenska nystartade Wimasima visade upp Block'em under E3-veckan.

#Blockem, #Wimasima, #indie


Medlem

Skulle gå in o klaga på den tråkiga retro grafiken men så kollade jag på trailern och spelet såg faktiskt skoj ut i couch CO-OP. Kul att det är "Made in Sweden" stämpel på produkten också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kan man nog ha skoj med ett gäng polare.

Minns när man lirade Jump n Bump, en fick lira med mus, en med kontroller och de två andra trängdes runt tangentbordet =).

Medlem

Tänkt att släppas under 2020 alltså?

Kul med svenskutvecklat antar jag, men såg inte jättelockande ut tyvärr...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skribent
Skrivet av Dunder:

Tänkt att släppas under 2020 alltså?

Kul med svenskutvecklat antar jag, men såg inte jättelockande ut tyvärr...

My bad, 2022 såklart


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Skulle gå in o klaga på den tråkiga retro grafiken men så kollade jag på trailern och spelet såg faktiskt skoj ut i couch CO-OP. Kul att det är "Made in Sweden" stämpel på produkten också.

Har fått chansen att prova det och spelet är otroligt roligt som "party spel". Sen är det lite som Mario Kart, man kan bli rejält ovänner över spelet. XD


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar