Fotbollstränaren José Mourinho konstaterar att Fortnite är en mardröm

Robot
Fotbollstränaren José Mourinho konstaterar att Fortnite är en mardröm

Hans spelare kan inte sluta spela.

#fortnite


Medlem

Kommer aldrig fatta hur Fortnight fortfarande är så populärt men jag antar det är ett sånt spel alla spelar för alla spelar det, ingen vill vara utstött.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kommer aldrig fatta hur Fortnight fortfarande är så populärt men jag antar det är ett sånt spel alla spelar för alla spelar det, ingen vill vara utstött.

Samtidigt blir man ju nästan orolig om vuxna professionella fotbollsspelare sitter och spelar Fortnite av alla spel..

Medlem

Säger inte att han har fel men har svårt att avgöra om jag tycker Mourinho eller Fortnite är värst

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kommer aldrig fatta hur Fortnight fortfarande är så populärt men jag antar det är ett sånt spel alla spelar för alla spelar det, ingen vill vara utstött.

Nu spelar jag det inte själv men, hör och häpna, en del tycker förmodligen bara att det är kul? ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av laban005:

Säger inte att han har fel men har svårt att avgöra om jag tycker Mourinho eller Fortnite är värst

Avstängd

Vänta bara tills de upptäcker riktiga spel...

Medlem
Skrivet av Håkan:

Samtidigt blir man ju nästan orolig om vuxna professionella fotbollsspelare sitter och spelar Fortnite av alla spel..

Skrivet av laban005:

Säger inte att han har fel men har svårt att avgöra om jag tycker Mourinho eller Fortnite är värst

Skrivet av Harmond:

Vänta bara tills de upptäcker riktiga spel...

Man kan låta folk spela de spelen de tycker är roliga och vara tyst

Medlem

kan inte helt annat än att hålla med det är ett öppet sår för spelvärden, Men samtidigt så ser det såret till att alla fjortisar håller sig undan på alla andra spel för det mesta ^^

Medlem
Skrivet av Thane:

Man kan låta folk spela de spelen de tycker är roliga och vara tyst

Vet inte riktigt varför jag blev citerad, folk får gärna spela det, har spelat det själv och haft kul (för 100 år sen typ), däremot förstår jag att det blir ett problem när det går ut över annat, t ex jobb. Menade att han inte ska kasta sten i glashus, anser nog att Mourinho har varit rätt provocerande, toxic och fotbollsdödande. Så han skulle nog själv passa rätt bra in i vissa spelcommunityn.

Medlem
Skrivet av Natrium:

kan inte helt annat än att hålla med det är ett öppet sår för spelvärden, Men samtidigt så ser det såret till att alla fjortisar håller sig undan på alla andra spel för det mesta ^^

Jag är bara tacksam att tack vare fjortisar så delar Epic ut väldigt många bra spel. 🙂

Själv fattar jag nada vad som är roligt med Fortnight, PUBG, Apex etc...🙂

Medlem

Är det här någon skev typ av reklam för Fortnite från deras sida?

"Våra spelare kan inte sluta spela!"

Quake-konnässsör

De är säkert sugna på och se när Ariana Grande sjunger i Fortnite, antar att det inte är live i alla fall?

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kommer aldrig fatta hur Fortnight fortfarande är så populärt men jag antar det är ett sånt spel alla spelar för alla spelar det, ingen vill vara utstött.

Tycker det är roligt och socialt. Brukar spela med arbetskollegorna efter jobbet. Sen bra med cross-platform så alla kan spela med varandra oavsett om man äger konsol eller PC.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Själv fattar jag nada vad som är roligt med Fortnight, PUBG, Apex etc...🙂

Kanske inga direkt fantastiska spel men de erbjuder något de flesta AAA-lir idag helt eller delvis saknar, utmaning och spänning.

Medlem

Det han menar är inte så mycket Fortnite i sig, utan om att han är besviken på spelares bristande professionalism vad gäller matchförberedelser etc. Det har han dessutom nämligen ondgjort sig över tidigare.

Medlem

Undrar om profesionella fotbollspelare spelar på konsol eller pc?

Medlem

Att folk orkar hålla på och hata på Fortnite här i kommentarerna. Jag spelar med mina barn ganska ofta och tycker det är roligt, finns bra mycket sämre spel där ute.

Avstängd

Fortnite är skapat för barn.

Medlem
Skrivet av Sandpapper:

Fortnite är skapat för barn.

Så är Lego, Super Mario, Pokémon Go, osv osv.

Avstängd
Skrivet av Thane:

Så är Lego, Super Mario, Pokémon Go, osv osv.

Exakt!

Medlem
Skrivet av Sandpapper:

Och serietidningar och allt möjligt. Men vuxna använder det ändå. Troligen gör du eller använder du saker som är skapade för barn du också.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Sandpapper:

Fortnite är skapat för barn.

Nja, de har väl snarare lyckats skapa ett spel som genererar långvarigt intresse både hos barn och vuxna. Inte helt lätt.

Att jag sen personligen tycker det är ett skitspel är en annan femma.

Medlem

Fortnite är helt värdelöst spel, fattar inte vad som är kul med det.
Det försöker vara "Minecraft" och Shooter men misslyckas på båda imo.
Men men, skit drar till sig flugor helt enkelt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Förstå att de fastnar, ligger på ungefär samma nivå.
Hoppas fler bollare fastnar i Fortnight-träsket framöver. Vi behöver lite fler crossovers.

Medlem

*Suck*

Denna typ av argumentation börjar bli otroligt uttjatad och den är lika dålig nu som då.
Byt ut Fortnite mot vad fan som helst, Alkohol, Partners, Droger osv.

Var är diskussionen om det individuella ansvaret!? Sparka de som inte sköter sitt jobb..


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Begränsar man byggandet i de vanliga lägena så kunde det vara småkul men nu bygger folk en enorm jävla Alfons Åberg Helikopter på 2 sekunder så fort man skjuter dom och det är bara tråkigt. Alltid surt att bli övermannad av några 13 åringar som siktar som krattor men kan bygga ihjäl en ^^

1
Skriv svar