PUBG blir free-to-play i januari

Medlem
Skrivet av superapan:

Långsamt uttaget med ett abrupt slut. Inte min kopp te.

Det handlar om att få fram ett mer realistiskt beteende på spelarna. Kan man bara börja om snabbt och enkelt så blir spelstilen också därefter. Se hur spelstilen ser ut i Escape from Tarkov som på ett vis är extremt på sitt håll.

Medlem
Skrivet av BloodFarmer:

Jag har letat men har inte hittat något bra alternativ där gameplayet är identiskt. Warzone verkar bra i teorin men jag har läst om att det har extremt stora problem med fuskare. Hunt: Showdown finns ju men det har typ bossar och grejer man måste ta ut, vilket jag inte är intresserad av.

Nej, vad jag vet finns det inget som ens är nära i spelstilen men jag kan ha missat något.

Medlem

kul spel men nu är dom få som är kvar totala proffs allihop, och resten fuskare. så ganska svårt att komma in i det såhär sent


signatur

//monster

Medlem

PUBG fyllde en funktion som det där halvfungerande indieskräpet som lyfter en intressant idé men tappade snabbt sin plats i genren när riktiga utvecklare släppte välfinansierade och välpolerade alternativ. Får se om F2P lockar nya spelare men tvivlar på det, Warzone gör allt och mycket mer bättre på alla sätt.

12
Skriv svar