Chatta med Dice om Battlefield: Bad Company 2

Robot
Chatta med Dice om Battlefield: Bad Company 2

Vad vill du veta om Bad Company 2? Dice chattar med läsarna här på FZ, passa på att fråga utvecklarna allt du vill veta om nästa krigslir.

#dice, #battlefield-bad-company-2


Inaktiv
Chatta Bad Company 2 med Dice

Synd att man är i skolan då D:

Medlem

Skönt att man inte är i skolan då. Lolololol.

Bara jag som kom att tänka på ännu en MW2 pik här? Typ... "IW svarar ju aldrig på deras kunder. Men vi CHATTAR MED DEM! TAKE THAT INFINITY WARD WITH YOUR HEART BEAT SENSORS AND SNOWMOBILES!"

Yeye. Ska bli kul att få chatta med Herr. Bach hur som helst :>

Medlem

Åhå, vilken tur att man har datorkunskap på schemat

Medlem

Suck, skola då. =(


signatur
Medlem

I'll be there.

Medlem

Gött att man slutar skolan 13.20, då kan man vara vid datorn lagom till 13.30/13.40.

Medlem

Har inte tid att chatta, jag lär sitta och lira BC2 ;P. Webhallen <3

Medlem

Fan, slutar 15.30 imorn Så tyvärr, kommer nog inte kunna tjata :'(

Medlem

Ledig från jobbet, dock har jag inget att fråga om


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har inte folk lov?


signatur

B lup

Medlem

gött, själv lov hela veckan.. perfekt till bc2, sen skolan veckan efter har man en andledning att vara sjuk, haha

Medlem

Vill ställa DICE mot väggen varför de inte tillåter privata dedikerade servrar. Det funkar så bra med det till BF2 så varför inte till BC2?
Sen skulle servarna hyras för självkostnadspris?! Varför skulle hostingbolagen hyra ut servrar till självkostnadspris för? De ska ju självklart tjäna pengar.

Hur tänker DICE?


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Går man såklart i skolan

Medlem
Skrivet av krukan6:

Vill ställa DICE mot väggen varför de inte tillåter privata dedikerade servrar. Det funkar så bra med det till BF2 så varför inte till BC2?
Sen skulle servarna hyras för självkostnadspris?! Varför skulle hostingbolagen hyra ut servrar till självkostnadspris för? De ska ju självklart tjäna pengar.

Hur tänker DICE?

De har redan nämnt varför sådär en 100 ggr , du lär inte få något annat svar, det är inte en så big deal ändå.

Som sagt hade du tänkt köra 32 players bfbc2 server, må du fan ha haft en ordentlig server + lina hemma.

Hosting bolagen tjänar pengar som vanligt med sin serververksamhet till spel, EA tjänar inget på detta ekonomiskt.

Medlem

PR, men generar nog ingen ny information för en annan, och inte heller lär mina frågor komma fram av havet av public spelare som vill veta vilket vapen som är tuffast i spelet.

Redaktör

TruB, chatten blir modererad så några andra frågor ska vi nog lyckas få med.


signatur
Medlem

synd att man jobbar...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ska tänka ut någon smaskig fråga tills dess


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jag har redan ett par frågor i huvudet, det ska bli kul att få svar på dom.

Medlem
Skrivet av Eottt:

Har inte folk lov?

Folk har lov ungefär när skolan bestämmer det, själv hade jag VTFF (Vecka Till FörFogande) vecka 4 och mina polare hade det förra veckan.

Medlem

Dun' wurry. Ajl bi der.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Jag har sportlov, så det passar perfekt!

I <3 DICE

Medlem
Skrivet av Eottt:

Har inte folk lov?

Vi alla bor inte i sthlm så alla har lov i olika tillfällen

Inaktiv

Skulle dom inte börja vid 13:00?...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Är det inte meningen att det ska hända något i chatten snart?
Klockan är nu 13:11 och det har inte kommit upp någon text än.

Inaktiv

Kommer väl bara ge värdelösa svar på värdelösa frågor som vanligt, ser redan mörkt ut av de frågor jag har sett.

Verkar inte bli något, eller vad?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Redaktör
12
Skriv svar