Chatta med Dice om Battlefield: Bad Company 2

Skrivet av Tompa:

Verkligen? Det står ingenting för mig... Måste vara Chrome som spökar nu igen...

Edit: Och det var Chrome nu igen. Varför måste den alltid hålla på såhär? :\


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Redaktör

Funkar med Chrome för mig.


signatur
Medlem
Medlem

Alltid lika kul när mina frågor, som var betydligt bättre än flera här, blir ignorerade.

Medlem
Skrivet av Tompa:

TruB, chatten blir modererad så några andra frågor ska vi nog lyckas få med.

Lika ignorerad. tack ändå..

Medlem

Jag frågade om man kommer kunna mappa om kontrollerna manuellt på konsol i retail versionen, så att man exemplvis skulle kunna ha en kontrollayout som mer liknar MW2:s. Men det ville han tydligen inte svara på... lr hade tid... or what not..

Medlem

Fick inga svar på mina frågor

Men men, kul att Patrick tar sig tid iaf och att DICE allmänt är så otroligt öppna och är så villiga med att lyssna och tillfredsställa sina kunder och fans.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Synd att inga frågor om framtida modsupport kom med, skickade in två stycken själv.

Försökte också regga mig på veteran sidan, men konton ville inte från BF2, någon som fått samma fel?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av sirnilsson91:
Skrivet av Eottt:

Har inte folk lov?

Vi alla bor inte i sthlm så alla har lov i olika tillfällen

Jag bor uppe i Luleå och vi har lov denna vecka.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Synd att inga frågor om framtida modsupport kom med, skickade in två stycken själv.

Försökte också regga mig på veteran sidan, men konton ville inte från BF2, någon som fått samma fel?

Det är ett vanligt fel på veteransidan, ibland får man försöka ett antal gånger innan den tar emot vad du skrivit som cdkey/användare osv. Försök igen bara tills det funkar (läste om någon som hållt på i över timme förrän det fungerade).

Dock funkar inte BF1943 ännu.


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem

Min fråga kom inte med... Riktigt typiskt. Varit medlem sedan 2004 och deltagit i många många tävlingar och aldrig vunnit någon och inte någon fråga får man ställa heller.

Någonting är fel här.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Min fråga kom inte med... Riktigt typiskt. Varit medlem sedan 2004 och deltagit i många många tävlingar och aldrig vunnit någon och inte någon fråga får man ställa heller.

Någonting är fel här.

Din fråga var tydligen inte tillräckligt intressant.

Medlem

Det var ju bara en jäkla massa frågor som man redan visste svaret på...

Vågade han inte svara på de lite mer djupa frågorna eller?

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Synd att inga frågor om framtida modsupport kom med, skickade in två stycken själv.

Försökte också regga mig på veteran sidan, men konton ville inte från BF2, någon som fått samma fel?

hade samma problem, kontakade EA support.
de sa det var känt fel, o gav mig istället serials till 1942 + ett tillägg som funkade klockrent att regga.
så fick 1 extra veteran rank som bonus

Medlem

Någon som vet om det färdiga spelet kmr flyta på bättre än i betan?, stadigare fps dvs :), har GF 9600 GT flöt inte alls på bra i betan enligt mig

Medlem
Skrivet av karbon:

Någon som vet om det färdiga spelet kmr flyta på bättre än i betan?, stadigare fps dvs :), har GF 9600 GT flöt inte alls på bra i betat enligt mig

Detta frågade jag men det togs dock inte upp.
Aja, fick svar på två av mina andra - så jag är nöjd ändå.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Hälften av frågorna var meningslösa.

tex

Ses vi på slagfältet imorgon?

Finns det många svenska referenser eller "easter eggs" i Bad Company 2?

Hur lång tid tar det att spela igenom singleplayer-delen?

och en drös till.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Hälften av frågorna var meningslösa.

tex

Ses vi på slagfältet imorgon?

Finns det många svenska referenser eller "easter eggs" i Bad Company 2?

Hur lång tid tar det att spela igenom singleplayer-delen?

och en drös till.

Vad ställde du för fråga?


signatur

I'm a snake, follow me!

12
Skriv svar