Astro Bot till PS5: 80 banor, mer än fyra gånger så stort som Astro's Playroom
rädda över 150 ikoniska 'Vip bots'", som inspireras av Playstations trettioåriga historia. God of War, Horizon, Uncharted, Journey, Ape Escape och Ratchet & Clank, Concord är några av varumärkena vi skymtar.
Imagine..
Är jag den enda som startade upp för att testa 5 minuter och sedan raderade Astro's Playroom?
Det finns ett maskingevär om du kämpar vidare.
Imagine..
Det finns ett maskingevär om du kämpar vidare.
Blir det kul då?
Jag trodde Astros playroom mest var för att visa funktionerna med handkontrollern. Pallade inte med alla skakningar.
Köpte inte heller något one two Switch för Nintendos HD rumble.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Blir det kul då?
Jag trodde Astros playroom mest var för att visa funktionerna med handkontrollern. Pallade inte med alla skakningar.
Ja, det var ruskigt roligt! Kändes väldigt nära Nintendo-barnglädje och det var knappast någon 1-2-Switch utan mer en konsol/kontroll-demonstration ala Wii Sports! Otroligt bra och roligt! Och även om jag kanske tycker det var perfekt format kommer jag antagligen ge detta en chans också även om det verkar bli längre - mycket längre.
Ja, det var ruskigt roligt! Kändes väldigt nära Nintendo-barnglädje och det var knappast någon 1-2-Switch utan mer en konsol/kontroll-demonstration ala Wii Sports! Otroligt bra och roligt! Och även om jag kanske tycker det var perfekt format kommer jag antagligen ge detta en chans också även om det verkar bli längre - mycket längre.
Håller med, riktigt roligt! Härligt att det släpps så snart också.
Ah, får kanske pröva det då framöver.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Blir det kul då?
Hade samma uppfattning som dig så jag testade bara det lite snabbt vid införskaffandet av PS5.
Men för någon månad sedan tänkte jag att det kunde vara en bra introduktion för min 6-åriga dotter till konsol-spelande. Vi spelade en stund tillsammans och vi båda fastnade direkt. Nu spelar hon själv nästan dagligen. Och när hon somnat tar jag över 😁 För det är verkligen ett roligt spel!
Jag får riktiga Mario Galaxy-vibbar av det jag har sett och läst hittills! Det kanske börjar bli dags att köpa sig en Ps5 snart
Dag1 köp, min ps5 kommer må bra av att användas lite igen efter år av damm
Jag misstänker att PS5 inte är er grej tyvärr. Ni verkar vilja ha "Switch 2" igentligen. Och det här får er bara att tro att PS5 är för er. Snälla kolla upp utbudet innan ni köper/spelar mera. Astro bot kanske liknar Mario men det är inte ett Mario spel på samma sätt även om det liknar det. Så chansen att ni blir missnöjda är rätt så stor.
Jag får riktiga Mario Galaxy-vibbar av det jag har sett och läst hittills! Det kanske börjar bli dags att köpa sig en Ps5 snart
Jag hade faktiskt mer roligt när jag spelade förra Astro spelet än jag hade med Odyssey som är det senaste Mario spelet jag spelat.
Men köp inte en PS5a enbart för Astro
PSN: OAKTHYR
Jag misstänker att PS5 inte är er grej tyvärr. Ni verkar vilja ha "Switch 2" igentligen. Och det här får er bara att tro att PS5 är för er. Snälla kolla upp utbudet innan ni köper/spelar mera. Astro bot kanske liknar Mario men det är inte ett Mario spel på samma sätt även om det liknar det. Så chansen att ni blir missnöjda är rätt så stor.
Haha , har gått över till pc så ps5an började damma. Det astrobot som följde med ps5an tog jag platinum i, riktigt bra spel så detta nya nu är jag orimligt taggad på.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Astro's Playroom har fått en ny uppdatering med fem nya trophies.
Jag försökte köra det men det verkar som att du måste förboka Astrobot för att låsa upp det.
Jag försökte köra det men det verkar som att du måste förboka Astrobot för att låsa upp det.
Jaså? Det är alltså fyra stycken robotar som gömmer sig på olika platser i spelet. Hittar du dom får du en trofé för det och ytterligare en om du hittar alla. Jag har bara hittat en ännu (i djungeln).
Jag har inte förbokat.
00:00:02:42
Jaså? Det är alltså fyra stycken robotar som gömmer sig på olika platser i spelet. Hittar du dom får du en trofé för det och ytterligare en om du hittar alla. Jag har bara hittat en ännu (i djungeln).
Jag har inte förbokat.
Å fasen! Jag gick ner en våning till ett nytt rum och där fanns en portal, när jag gick in i den blev jag hänvisad till ps store för att förboka. Ska leta efter robotarna, tack för info!
Å fasen! Jag gick ner en våning till ett nytt rum och där fanns en portal, när jag gick in i den blev jag hänvisad till ps store för att förboka. Ska leta efter robotarna, tack för info!
Ja, den roboten jag hittade står nu i det nya rummet.
00:00:02:42