Astro Bot till PS5: 80 banor, mer än fyra gånger så stort som Astro's Playroom

Robot
Astro Bot till PS5: 80 banor, mer än fyra gånger så stort som Astro's Playroom
Medlem

Är jag den enda som startade upp för att testa 5 minuter och sedan raderade Astro's Playroom?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

ZF
Medlem
Skrivet av Nyhet:

rädda över 150 ikoniska 'Vip bots'", som inspireras av Playstations trettioåriga historia. God of War, Horizon, Uncharted, Journey, Ape Escape och Ratchet & Clank, Concord är några av varumärkena vi skymtar.

Imagine..

Skrivet av lonian:

Är jag den enda som startade upp för att testa 5 minuter och sedan raderade Astro's Playroom?

Det finns ett maskingevär om du kämpar vidare.

Medlem
Skrivet av ZF:

Imagine..

Det finns ett maskingevär om du kämpar vidare.

Blir det kul då?

Jag trodde Astros playroom mest var för att visa funktionerna med handkontrollern. Pallade inte med alla skakningar.
Köpte inte heller något one two Switch för Nintendos HD rumble.

signatur

Medlem

Hoppas Speed Challenges kommer tillbaka. Hoppas att spelet kommer ha några bonus vr banor.

Medlem

Jag får riktiga Mario Galaxy-vibbar av det jag har sett och läst hittills! Det kanske börjar bli dags att köpa sig en Ps5 snart

Medlem
Skrivet av lonian:

Blir det kul då?

Jag trodde Astros playroom mest var för att visa funktionerna med handkontrollern. Pallade inte med alla skakningar.

Ja, det var ruskigt roligt! Kändes väldigt nära Nintendo-barnglädje och det var knappast någon 1-2-Switch utan mer en konsol/kontroll-demonstration ala Wii Sports! Otroligt bra och roligt! Och även om jag kanske tycker det var perfekt format kommer jag antagligen ge detta en chans också även om det verkar bli längre - mycket längre.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, det var ruskigt roligt! Kändes väldigt nära Nintendo-barnglädje och det var knappast någon 1-2-Switch utan mer en konsol/kontroll-demonstration ala Wii Sports! Otroligt bra och roligt! Och även om jag kanske tycker det var perfekt format kommer jag antagligen ge detta en chans också även om det verkar bli längre - mycket längre.

Håller med, riktigt roligt! Härligt att det släpps så snart också.

Medlem

Dag1 köp, min ps5 kommer må bra av att användas lite igen efter år av damm

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Givet köp! Har fortfarande Astros Playroom installerat.

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ah, får kanske pröva det då framöver.

signatur

Medlem

Tyckte det var riktigt bra och visade upp nya konsolen på ett magnifikt vis. Har platina trofé 😁

Medlem
Skrivet av lonian:

Blir det kul då?

Hade samma uppfattning som dig så jag testade bara det lite snabbt vid införskaffandet av PS5.

Men för någon månad sedan tänkte jag att det kunde vara en bra introduktion för min 6-åriga dotter till konsol-spelande. Vi spelade en stund tillsammans och vi båda fastnade direkt. Nu spelar hon själv nästan dagligen. Och när hon somnat tar jag över 😁 För det är verkligen ett roligt spel!

Medlem

Måste med folket om att detta läggs på önskelistan. Astros playroom var ju väldigt skoj! Jag tror detta avsolut kan bli en stor succé!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag får riktiga Mario Galaxy-vibbar av det jag har sett och läst hittills! Det kanske börjar bli dags att köpa sig en Ps5 snart

Skrivet av theBoosing:

Dag1 köp, min ps5 kommer må bra av att användas lite igen efter år av damm

Jag misstänker att PS5 inte är er grej tyvärr. Ni verkar vilja ha "Switch 2" igentligen. Och det här får er bara att tro att PS5 är för er. Snälla kolla upp utbudet innan ni köper/spelar mera. Astro bot kanske liknar Mario men det är inte ett Mario spel på samma sätt även om det liknar det. Så chansen att ni blir missnöjda är rätt så stor.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag hade faktiskt mer roligt när jag spelade förra Astro spelet än jag hade med Odyssey som är det senaste Mario spelet jag spelat.
Men köp inte en PS5a enbart för Astro

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag misstänker att PS5 inte är er grej tyvärr. Ni verkar vilja ha "Switch 2" igentligen. Och det här får er bara att tro att PS5 är för er. Snälla kolla upp utbudet innan ni köper/spelar mera. Astro bot kanske liknar Mario men det är inte ett Mario spel på samma sätt även om det liknar det. Så chansen att ni blir missnöjda är rätt så stor.

Haha , har gått över till pc så ps5an började damma. Det astrobot som följde med ps5an tog jag platinum i, riktigt bra spel så detta nya nu är jag orimligt taggad på.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Orimligt taggad på detta! Våra twins var styvt 3,5år när de började med detta och de spelar det fortfarande. Även jag har plöjt igenom det fler än en gång. Är faktiskt bara Astro och Horizon spelen som jag spelar haha

Det va mycket återanvänt material såg jag på trailern , både banor och bossar från Astro Bot rescue mission till PSVR1.

Astro's Playroom har fått en ny uppdatering med fem nya trophies.

signatur

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Astro's Playroom har fått en ny uppdatering med fem nya trophies.

Jag försökte köra det men det verkar som att du måste förboka Astrobot för att låsa upp det.

Skrivet av lasselason:

Jag försökte köra det men det verkar som att du måste förboka Astrobot för att låsa upp det.

Jaså? Det är alltså fyra stycken robotar som gömmer sig på olika platser i spelet. Hittar du dom får du en trofé för det och ytterligare en om du hittar alla. Jag har bara hittat en ännu (i djungeln).
Jag har inte förbokat.

signatur

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Jaså? Det är alltså fyra stycken robotar som gömmer sig på olika platser i spelet. Hittar du dom får du en trofé för det och ytterligare en om du hittar alla. Jag har bara hittat en ännu (i djungeln).
Jag har inte förbokat.

Å fasen! Jag gick ner en våning till ett nytt rum och där fanns en portal, när jag gick in i den blev jag hänvisad till ps store för att förboka. Ska leta efter robotarna, tack för info!

Skrivet av lasselason:

Å fasen! Jag gick ner en våning till ett nytt rum och där fanns en portal, när jag gick in i den blev jag hänvisad till ps store för att förboka. Ska leta efter robotarna, tack för info!

Ja, den roboten jag hittade står nu i det nya rummet.

signatur

1
Skriv svar