Life is Strange: Double Exposure sägs ha varit "en stor förlust"
Square Enix kan faktiskt ha fog för sitt missnöje den här gången.
#Deck-nine-games, #Life-is-strange, #Square-enix
Lite som Jonny skriver: Square Enix ropar varg, men nu kanske vargen ändå kom? Trist om det innebär döden för seriens framtid. Den behövs. Å andra sidan: Don't Nods Lost Records kanske fyller tomrummet bra. Finns i backloggen!
Om det fick en 2:a av er låter det lite som att dom ropat kom och köp skit
Om det fick en 2:a av er låter det lite som att dom ropat kom och köp skit
Haha, lite så. Har inte spelat den ännu, och är ärligt talat inte jättsugen. :/
En Bamseponny av folket
Tråkigt värre, ja spelets story var väldigt medioker men regi, grafik, karaktärs animering, atmosfär, känsla var där som i övriga Life is strange spel. Hoppas verkligen de inte sätter stopp för serien utan förbättrar berättandet tills nästa gång.
Fint att höra! Har hört att spelet "faller isär" mot slutet, men så fort det blir rea ska jag bilda mig en egen uppfattning. Har en soft spot för serien.
En Bamseponny av folket
Fint att höra! Har hört att spelet "faller isär" mot slutet, men så fort det blir rea ska jag bilda mig en egen uppfattning. Har en soft spot för serien.
Jag inväntar också en rea! Gjorde lite ont i hjärtat när Max’s comeback fick svaga betyg men självklart behöver även jag skapa mig en egen uppfattning.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Väldigt tråkigt, denna sortens spel släpps inte så ofta i denna kvalitet (om vi räknar bort rena skräckspel, vilket jag gör).
Life is Strange True Color och Double Exposure är bland mina absoluta favoriter av spel. Väldigt stämningsfulla och snyggt gjorda spel med så mycket känslor.
Hoppas dem ändå får göra en uppföljare.