Elden Ring: Nightreigns senaste trailer avslöjar mer om spelet och världen

Robot
Elden Ring: Nightreigns senaste trailer avslöjar mer om spelet och världen
Medlem

Jösses vad är det för spel dom gjort 🤣 kommer bli legendariskt 🤯

Medlem

jag undviker alla trailers och info som pesten, vill inte spoila nånting, men undrar ändå ang. världen - är det exakt samma karta som i elden ring? ser limgrave exakt likadant ut som i "huvudspelet"? eller utspelar det sig nån annanstans?

Medlem
Skrivet av quadratis:

jag undviker alla trailers och info som pesten, vill inte spoila nånting, men undrar ändå ang. världen - är det exakt samma karta som i elden ring? ser limgrave exakt likadant ut som i "huvudspelet"? eller utspelar det sig nån annanstans?

Så som jag förstår det är det en karta eller fler helt skapade för detta spel, men med kopplingar till tidigare spel.

Medlem

Är sugen, men samtidigt skeptisk till att jag kommer gilla Elden Ring utformat som ett hektiskt multiplayer-spel

Medlem
Skrivet av quadratis:

Såg att du fick ett annat svar och vill förtydliga med min förståelse. Det är alltid limgrave men vad som finns på kartan är lite random säger de. Frågan är om det betyder att kartan i sig ser annorlunda ut eller om det bara är vilka ”points of interests” som dyker upp. För att undvika spoilers helt för dig så hittar jag på ett eget exempel: ”Göteborg ser alltid likadant ut men denna gången är det ett polishus istället för ett bibliotek på avenyn. Det är också översvämning på Järntorget.”. Så har jag tolkat det från videon. Även om jag hoppas att kartans utformning också kan ändras så verkar det som att de är finns vissa random grejer som kan påverka kartan så det känns som en annan geografisk plats.
Spontant sett tyckte jag inte att det jag såg var ”elden ring”-limgrave men kan ha fel. Jag tyckte mer det var set-pieces från limgrave som sattes ihop i det jag sett från tech-testet. Tech- testet saknade randomness på kartan dock.

Medlem

Kommer man inte kunna köra detta själv ?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Kommer man inte kunna köra detta själv ?

Jo. Duo finns inte dock. Bara solo(helt ensam) eller tre pers. Premade eller matchmaking finns på ”tre pers”-mode.

Medlem

Inget sug alls för det här. Tyckte väldigt mycket om Elden Ring (ska väl ta tag och köra klart DLC nån dag) men tycker mest om utforskandet av världen och hitta nya ställen. Hektiska bossfighter är det jag tycker minst om.

Medlem

Ser ut att bli kul i multiplayer men lite mer skeptisk till om det kommer att vara kul att köra solo.

Medlem

Älskar allt deamondarksekirobloodsoulsring som jag någonsin satt tänderna med. Men detta är nog inget för mig. Och det är helt okej hoppas bara miyazaki-san har ett par mästerverk till i bakfickan jag kan få njuta av.

Medlem
Skrivet av Whisp:

Är sugen, men samtidigt skeptisk till att jag kommer gilla Elden Ring utformat som ett hektiskt multiplayer-spel

Känner samma. Blev först otroligt peppad på att de äntligen gjorde ett multiplayer på "riktigt" och sen dök peppen snabbt när det visade sig vara på tid.

1
Skriv svar