Massiv Assetto Corsa Evo-patch: nya banor, bilar, spelformer osv.
Tycker det är väldigt lovande, samtidigt som det är långt från klart. Har inte testat 0.2 än, ska bli ett nöje. I helgen kanske.
Synd att patchen sammanföll med att min bromspedal låst sig på 100% bromsverkan. Svårt att anklaga Kunos för det dock, ska bli kul att testa spelet när jag fått igång grejorna igen.
Ouch, tufft! Hoppas det löser sig med ekonomin i behåll.
Det här såg kul ut, samtidigt passade dom på att sänka priset lite på Steam så det kanske får bli ett definitivt köp denna gången. Senast provade jag bara någon halvtimme och körde en refund.
🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥
🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡
Fortfarande långt ifrån bra prestandamässigt i VR om man spelar så. Är tydligen lite intressanta problem med DLSS också där det om man har fler skärmar (eller i VR tydligen för vissa) bara är DLSS aktivt på en skärm, inte resterande. Känslan annars i bilar och annat är ju bra, men det känns som långt ifrån klart fortfarande.
Tycker det är väldigt lovande, samtidigt som det är långt från klart. Har inte testat 0.2 än, ska bli ett nöje. I helgen kanske.
Ouch, tufft! Hoppas det löser sig med ekonomin i behåll.
Heusinkveld och ekonomi har innan den här meningen aldrig nämnts samtidigt... De som klagar på att Switch2 och GTA blir dyra har uppenbarligen ingen simrig😁