Hunter Schafer ryktas ska spela Zelda i kommande The Legend of Zelda-filmen
Nintendo jagar Hunter för rollen som den blonda prinsessan.
#The-Legend-of-Zelda-the-movie, #nintendo
Nu håller vi oss till ämnet utan att dra in politik och annat, tack
Mycket bra
Du utmanar ödet.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Hade det varit Gamereactor hade artikeln redan haft 100 kommentarer
En vecka sedan den tweeten, och det har förnekats. Sena på ragebait-bollen.
hur är det ragebait?
Hade det varit Gamereactor hade artikeln redan haft 100 kommentarer
Vilket är anledningen till att jag lämnade Gamereactor. Inte för åsikterna egentligen men alla kommentarsfält var bara irriterande.
Synd att detta visade sig vara falskt då hon kan passa i rollen. Har iofs inte sett henne i något förutom Euphoria.
Lindsey Stirling som knappt är skådis är ett bättre val alla dagar i veckan.
För gammal för den här rollen, ser inte ut som Zelda och är ju, som du säger, inte skådis. Så på vilket sätt är hon ett bättre val?
För gammal för den här rollen, ser inte ut som Zelda och är ju, som du säger, inte skådis. Så på vilket sätt är hon ett bättre val?
Kanske tänker på denna gamla klassiker
Så kanske hon får göra musik till den istället?
Ingen aning om vem hon är, men hon ser ut att passa bra för rollen.
Hon hade nog kunnat spela Link också.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Alltså, nu när du säger det så... 😅😂

Förhoppningsvis går den rollen till Tom Holland
https://i.redd.it/4lj2vlafh0zb1.jpg
Förhoppningsvis går den rollen till Tom Holland

Hmm.. Link känns ju väldigt feminin. Tom Holland får nog sminka upp sig rätt mycket.
https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploa...
Hmm.. Link känns ju väldigt feminin. Tom Holland får nog sminka upp sig rätt mycket.
Du borde ta en titt på den här. 😄
Du borde ta en titt på den här. 😄https://youtu.be/jPCJIB1f7jk?si=yNFDJhTFhZk2oNGS
Hon är duktig ...eh HAN.
Du borde ta en titt på den här. 😄https://youtu.be/jPCJIB1f7jk?si=yNFDJhTFhZk2oNGS
Tack för ett gott skratt! Tom var ju en jävel på att dansa haha.
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Tack för ett gott skratt! Tom var ju en jävel på att dansa haha.
Tom är dansare i grunden och jag tror till och med det var balett som var hans main.
Den är Lip Sync Battle-grejen är typ det bästa som hänt på internet och jag tror han sabbade programmet för ingen annan har kunnat göra bättre efter det. Brukar kolla på klippet när jag har en dålig dag.
"Writer and Fighter"
Tom är dansare i grunden och jag tror till och med det var balett som var hans main.
Den är Lip Sync Battle-grejen är typ det bästa som hänt på internet och jag tror han sabbade programmet för ingen annan har kunnat göra bättre efter det. Brukar kolla på klippet när jag har en dålig dag.
Ja han gjorde en mikedrop som fortfarande ekar i den lokalen!
Han satte nivån likt det östtyska friidrottslandslaget gjorde på 70-80-talet.
Episkt bra!
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!