Hellblade 2 Enhanced till PS5 (samt pc, Xbox) i augusti – Hellblade får PS5-boost

Robot
Hellblade 2 Enhanced till PS5 (samt pc, Xbox) i augusti – Hellblade får PS5-boost
Medlem

" For those of you who already own the PlayStation 4 release of Hellblade: Senua’s Sacrifice, you can upgrade to the PlayStation 5 version for free."

Medlem
Skrivet av itsnotme:

" For those of you who already own the PlayStation 4 release of Hellblade: Senua’s Sacrifice, you can upgrade to the PlayStation 5 version for free."

Nintendo skulle aldrig

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Skrivet av Karmak:

Nintendo skulle aldrig

Sony skulle aldrig

Medlem

Nice, tur att man inte gått igenom de spelen än, kanske dags o göra det med uppdateringen då

Fragtjuv

Det första är en stor favorit och uppföljaren tyckte jag också om.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Nice, tur att man inte gått igenom de spelen än, kanske dags o göra det med uppdateringen då

Spela med hörlurar!

Medlem

Spelade spelet med projektor, vilken jäkla upplevelse!

Medlem

En xbox spelare här. Jag blir glad när jsg läser sådana här nyheter. Att xbox jobbar på hårt med ps5 oclså. Kul för alla som vill spela detta spel uppdaterat med allt gott på fler platformar. Jag är 100% för "exklusiva titlar borde dö ut"

Medlem
Skrivet av denza:

En xbox spelare här. Jag blir glad när jsg läser sådana här nyheter. Att xbox jobbar på hårt med ps5 oclså. Kul för alla som vill spela detta spel uppdaterat med allt gott på fler platformar. Jag är 100% för "exklusiva titlar borde dö ut"

Håller med, skulle gärna spela Zelda och Metroid på Xbox

Fragtjuv

Det skulle inte förvåna mig ifall Gamepass förr eller senare dyker upp på Nintendo Switch 2.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

1
Skriv svar