Battlefield 6 sägs avtäckas den 29:e juli under ett tre dagars långt event
Battlefield 23 kommer släpps ca år 2052
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Hoppas det är jättemycket stress och spring och explosioner.
Dina inlägg om stress spring och explosioner börjar kännas väldigt gamla nu.
Hoppas det är jättemycket stress och spring och explosioner.
Du säger samma sak varje gång Battlefield kommer på tal, vad vill du ha ut av spelet?
Du säger samma sak varje gång Battlefield kommer på tal, vad vill du ha ut av spelet?
Massa kaos och hets och spring. Man ska kuta hela tiden. Och när man dör ska man vakna igen och kuta fan medans det exploderar runt omkring en. DET är Battlefield för mig och jag vill ha mer sådant.
Massa kaos och hets och spring. Man ska kuta hela tiden. Och när man dör ska man vakna igen och kuta fan medans det exploderar runt omkring en. DET är Battlefield för mig och jag vill ha mer sådant.
Tror du pratar ADHDuty nu... för exakt så är dom senaste i COD-serien, allt ska bara gå snabbare och snabbare, mer & mer hjärndött chickenrace, hoppa - slide'a - dyka.
Tror du pratar ADHDuty nu... för exakt så är dom senaste i COD-serien, allt ska bara gå snabbare och snabbare, mer & mer hjärndött chickenrace, hoppa - slide'a - dyka.
Umm...du använder ADHD som det tvunget är något negativt... ?
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Umm...du använder ADHD som det tvunget är något negativt... ?
Verkligen inte, ADHD löser mycket och är en drivande faktor för många... menar på att COD har blivit ett stresspel där man inte kan sitta still eller luta sig tillbaka något - utan tempot skruvas upp för varje titel.
Verkligen inte, ADHD löser mycket och är en drivande faktor för många... menar på att COD har blivit ett stresspel där man inte kan sitta still eller luta sig tillbaka något - utan tempot skruvas upp för varje titel.
Jag vet vad du menar, ville bara se ditt svar jävlas lite med dig bara!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Blops 6 vore nåt för dig, springer, skjuter, dör, rince and repeat in infinitum.
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Märkligt, precis som att människors reward center gått sönder och kräver konstant stimulans.
Märkligt, precis som att människors reward center gått sönder och kräver konstant stimulans.
Sådana spel har ju funnits hur länge som helst. Ex alla gamla spel där man flög en farkost framåt och pepprade sönder allt. Då kräver ju moderna cod lite mer tänk. För att bli framgångsrik.
Edit shoot em Up spel verkar de kallas. Så det är inget nytt fenomen bland spelare utan ”hjärndött hetsande” verkar va något många med spelintresse dras till.
Battlefield Labs versionerna man har spelat har fått iallfall mig som avskydde 2042 och allt annat efter BF4 att äntligen känna att det är ett Battlefield spel som kommer...
Fanns några kritiska detaljer man va tvungen o fixa i labs versionerna gällande pansar annars kåndes de som en ofantligt grym produkt som kommer återställa Battlefield till va de en gång va . En COD dödare