Battlefield 6 sägs avtäckas den 29:e juli under ett tre dagars långt event

Robot
Battlefield 6 sägs avtäckas den 29:e juli under ett tre dagars långt event

29:e juli ”läcker” EA officiellt Battlefield 6.

#Battlefield-6, #Dice, #EA

Medlem

Jag är optimistisk! Det som läckt so far har sett riktigt bra ut

Medlem

Battlefield 23 kommer släpps ca år 2052

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Öppen beta uppskattas. Det var det som fick mig att inte köpa 2042.

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Inaktiv

Hoppas det är jättemycket stress och spring och explosioner.

Inaktiv
Skrivet av anon_13498:

Dina inlägg om stress spring och explosioner börjar kännas väldigt gamla nu.

Troll – skulle jag?!

På min o frugans födelsedag... Trevligt att bli lite besviken dagen till ära...

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Man kanske får visningen dag 1 om man förköper pay-per-view.

Medlem
Skrivet av anon_13498:

Du säger samma sak varje gång Battlefield kommer på tal, vad vill du ha ut av spelet?

Inaktiv
Skrivet av DieZe:

Du säger samma sak varje gång Battlefield kommer på tal, vad vill du ha ut av spelet?

Massa kaos och hets och spring. Man ska kuta hela tiden. Och när man dör ska man vakna igen och kuta fan medans det exploderar runt omkring en. DET är Battlefield för mig och jag vill ha mer sådant.

Medlem

Viktigare med Quakecon veckan därefter, dom har ju senaste åren släppt en remaster/remake på nåt gammalt spel.

Medlem
Skrivet av anon_13498:

Massa kaos och hets och spring. Man ska kuta hela tiden. Och när man dör ska man vakna igen och kuta fan medans det exploderar runt omkring en. DET är Battlefield för mig och jag vill ha mer sådant.

Tror du pratar ADHDuty nu... för exakt så är dom senaste i COD-serien, allt ska bara gå snabbare och snabbare, mer & mer hjärndött chickenrace, hoppa - slide'a - dyka.

Medlem

Hoppas på bra flygbanor, va rätt skoj förr😀

Medlem
Skrivet av rewoX:

Tror du pratar ADHDuty nu... för exakt så är dom senaste i COD-serien, allt ska bara gå snabbare och snabbare, mer & mer hjärndött chickenrace, hoppa - slide'a - dyka.

Umm...du använder ADHD som det tvunget är något negativt... ?

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem
Skrivet av Ankh:

Umm...du använder ADHD som det tvunget är något negativt... ?

Verkligen inte, ADHD löser mycket och är en drivande faktor för många... menar på att COD har blivit ett stresspel där man inte kan sitta still eller luta sig tillbaka något - utan tempot skruvas upp för varje titel.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Verkligen inte, ADHD löser mycket och är en drivande faktor för många... menar på att COD har blivit ett stresspel där man inte kan sitta still eller luta sig tillbaka något - utan tempot skruvas upp för varje titel.

Jag vet vad du menar, ville bara se ditt svar jävlas lite med dig bara!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem
Skrivet av anon_13498:

Blops 6 vore nåt för dig, springer, skjuter, dör, rince and repeat in infinitum.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Märkligt, precis som att människors reward center gått sönder och kräver konstant stimulans.

Medlem
Skrivet av baxtex:

Märkligt, precis som att människors reward center gått sönder och kräver konstant stimulans.

Sådana spel har ju funnits hur länge som helst. Ex alla gamla spel där man flög en farkost framåt och pepprade sönder allt. Då kräver ju moderna cod lite mer tänk. För att bli framgångsrik.

Edit shoot em Up spel verkar de kallas. Så det är inget nytt fenomen bland spelare utan ”hjärndött hetsande” verkar va något många med spelintresse dras till.

Medlem

Jag är peppad! Hoppas verkligen detta blir det BF som får mig att lägga massor med timmar på spelet igen Försiktigt optimistisk.

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem

Börjar växa ett sug o att spela Battlefield igen, skoj att skjuta ner helikoptrar med tanks

Frågan är om de ska köra trånga stadsbanor med skyskrapor eller mer "öppna" banor

Ser fram emot det, BF 2042 var i en sämre riktning men hade ändå många roliga timmar med det. BFV var också riktigt roligt en bit in efter release, men det blir kul att se om de lyckas ha en ordentlig trailer den här gången, den till BFV var ju den sämsta de kunde ha gjort.

Medlem

Äntligen! Har nästan tappat hoppet om battlefield men hoppas innerligt att åter igen kunna spela då inget sen battlefield 4 varit spelbart för min del!

Medlem

Battlefield Labs versionerna man har spelat har fått iallfall mig som avskydde 2042 och allt annat efter BF4 att äntligen känna att det är ett Battlefield spel som kommer...

Fanns några kritiska detaljer man va tvungen o fixa i labs versionerna gällande pansar annars kåndes de som en ofantligt grym produkt som kommer återställa Battlefield till va de en gång va . En COD dödare

Alla som har gjort bf bra förr i tiden har ju fått sparken, det är ju ingen tillfällighet att dom som jobbade med 42 inte visste vad dom gjorde. Det vet dom inte nu heller.

Medlem

Reveal trailer på torsdag!

Medlem

Jaha? Och om 3 veckor announcas BATTLEFIELD 7! Minns när man skrattade åt CoD som släppte nytt spel varje år, och man hade sitt trogna Battlefield som blev uppdaterat och finslipat under flera års tid. Ack hur tiderna förändras till de sämre

1
Skriv svar