Världens bästa NES-spel: Kvartsfinal!
Då har dammet lagt sig efter åttondelsfinalerna och vi kastar oss direkt in i kvartsfinalerna!
De kommer dra igång nu nästan omedelbums kl 12:00 idag och röstningen är öppen tills på lördag kl 23:59.
Ad hoc addendum
Är Mario 3 i kvartsfinal är det nog rätt klart vilket kommer ut på topp.
Rätt mycket verkar peka på det, ja..
Ad hoc addendum
No Mario 2, no party! Får heja på trean istället, då. 😬
Är Mario 3 i kvartsfinal är det nog rätt klart vilket kommer ut på topp.
Ja, Mega Man 2.
Mario 3, Zelda, Ducktales, Super Mario Bros.
Spel jag kan spela än idag. Jag har lite svårt att komma in i Mega Man. Det var kul när man var yngre men nu tappar man snabbt tålamodet och man vill ju köra på Quick save men det förstör spelet.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Mario 3, Zelda, Ducktales, Super Mario Bros.
Spel jag kan spela än idag. Jag har lite svårt att komma in i Mega Man. Det var kul när man var yngre men nu tappar man snabbt tålamodet och man vill ju köra på Quick save men det förstör spelet.
Räcker väl iof att starta en bana och lyssna på musiken för att det skall vara kul än idag? Så bra som den är i Megaman 2! Man fullkomligt dansar upp ur soffan och släpper kontrollen ändå! :-).
| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|
Räcker väl iof att starta en bana och lyssna på musiken för att det skall vara kul än idag? Så bra som den är i Megaman 2! Man fullkomligt dansar upp ur soffan och släpper kontrollen ändå! :-).
Finns mycket spelmusik som är underbar att lyssna på även om gameplay inte är något man direkt orkar med. Tur nog finns det mesta att lyssa på Youtube. Mega man X Sparkman Drill exempelvis.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Meen vafan, råkade trycka avstå röst i den första matchen^^.
Den kommer nog med "rätt utfall" ändå
Den kommer nog med "rätt utfall" ändå
Det får vi hoppas. Men faller det på en röst så vet ni^^.