Snabbkollen – Skriver du i FZ-forumet?

Medlem

Nej, det har jag aldrig gjort och om jag gör det så får man säga åt mig på skarpen för så kan vi inte ha det.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Nej, det har jag aldrig gjort och om jag gör det så får man säga åt mig på skarpen för så kan vi inte ha det.

Fyra inlägg bara idag… nu får du tagga ner!!

signatur

Halo kompis!

Medlem

Jag skulle vilja skriva ett politiker-stil svar här, dvs ett långt utlägg där det i slutändan egentligen inte är särskilt tydligt om jag svarade ja, eller nej.

Men jag snackar inte politiker, såatteh...

Ja.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Gen
Medlem

Så ofta jag hinner

Fragtjuv

Jajamensan!

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Skriver gärna kommentarer när jag känner att jag kan tillföra något

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Jo fan. Orkar sällan gå in i diskussioner online längre men det är kul att lufta sina tankar. Har många polare som gejmar men de flesta är inte direkt intresserade av branschen vilket är sköj att prata om här.

Medlem

En eller två gånger har väl hänt.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Räknas kommentarer på nyhetsartiklar som Forumet?

Medlem
Skrivet av Bussovic:

Fyra inlägg bara idag… nu får du tagga ner!!

Haha 😄!

Skämt åsido. FZ är en av de finaste platserna på internet som är bra modererat och som är sköj att läsa om vad folk tycker om diverse spel eller annan närliggande kultur.

Skrev min första tråd i sommar om serietidningar och tips kring ämnet. Fick många bra svar och reflektioner där.

12
Skriv svar