FZ High Score – Mafia: The Old Country-betyget låst

Robot
FZ High Score – Mafia: The Old Country-betyget låst
Medlem

Tre poäng är fler än noll….

Redaktör
Skrivet av Atilaa:

Tre poäng är fler än noll….

Och två fler än ett. Jäklar vad dåligt det går: fem poäng de senaste fyra vändorna, plats 159.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Och två fler än ett. Jäklar vad dåligt det går: fem poäng de senaste fyra vändorna, plats 159.

Själv halkade jag just ner från topp 200, nere på plats 201 nu. Trodde faktiskt att kritikerna skulle gilla ett mer klassisk Mafia betydligt mer än de gjorde. Måste vara så att de tycker fel då snittet inte stämmer med min gissning

Redaktör
Skrivet av Atilaa:

Själv halkade jag just ner från topp 200, nere på plats 201 nu. Trodde faktiskt att kritikerna skulle gilla ett mer klassisk Mafia betydligt mer än de gjorde. Måste vara så att de tycker fel då snittet inte stämmer med min gissning

Haha! Ja, jag gissade också på tok för högt (85). Gick på magkänslan att Mafia-remaken snittade högre än så men kollade aldrig (pga semester). Borde jag ha gjort, för den ligger bara på 78. Och alla Hangar 13:s Mafia-lir ligger under 80.

signatur

SÅÅÅ JA! Målet var att komma in på topp tio åtminstone en gång under säsongen.

Medlem
Skrivet av ValleyCountryFlash:

SÅÅÅ JA! Målet var att komma in på topp tio åtminstone en gång under säsongen.

Snyggt, jag är skitnöjd med att ha gått in under topp 100! Låg länge runt 250

FM-guru
F.d. Sisyr

Skit! Det låg ju så fint på 77 innan det droppade en poäng på slutet. Men jag klättrade i alla fall. Nästan topp 50 för första gången denna säs (51).

Medlem

Efter 4 halvdåliga gissningar och en nolla blev det tillslut en 10a igen (den femte). Få se om jag kan hänga kvar i topp 10 hela säsongen...

Medlem

Är nere på plats 51 nu, kommer gå sämre tror jag också

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Skrivet av SeniorGamer:

Snyggt, jag är skitnöjd med att ha gått in under topp 100! Låg länge runt 250

Jag har varit utanför både 200 och 300 de första två säsongerna. 😂 Så den här gången tänkte jag skärpa mig och faktisk tänka till lite.

Medlem

Wohoo min första 12poängare!

1
Skriv svar