Stora Anime-tråden

Medlem
Skrivet av Fezk:

Kan bli bra!

https://www.youtube.com/watch?v=IRjuAemfaQE

Var ryktat ett tag nu att det skulle komma en anime, spännande!

Oooohhhhh fy fan!!!! Episkt!

Medlem
Skrivet av Fezk:

Kan bli bra!

https://www.youtube.com/watch?v=IRjuAemfaQE

Var ryktat ett tag nu att det skulle komma en anime, spännande!

Hmm Qzil.la, studion som ska göra Sekiro ser ut att förespråka användandet av AI i anime(dom har en på gång som gjordes med 60% AI, som jag förstod det). Låter lite oroväckande, får hoppas på det bästa.

https://x.com/FARfromani/status/1928560719143784663

Dom har inte så mycket i bagaget heller när det kommer till animes.

"Chainsaw Man (TV) : Ending Production (ED11)
Champignon Witch (TV) : Animation Production
Enter The Garden (ONA) : Production
Kuromi's Pretty Journey (ONA) : Animation Production
Kuromi's Pretty Journey ~Hachamecha! Multiverse Dasshutsu!~ (ONA) : Animation Production
Ninja Kamui (TV) : Work Management (5 episodes"

Kan man inte bara ta en väletablerad grym studio istället, typ Wit, Bones, MAPPA, Madhouse. Men alla är väl redan upptagna med 10 animes samtidigt redan. ;P

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Devan:

Nice, Whit you and the rain är enda av dem jag börjat titta på än och den är trevlig!

-

Lägger ner Summer pockets efter 5 avsnitt, hyfsat snyggt animerat men storyn intresserade mig inte det minsta, hade kanske sett klart den ändå om den varit 12-13 avsnitt, men den är 26, så eh..

glömde också tillägga att mikadono sisters var on my watch och den är ju för jäkla skön. påminner om glansdagarna med quintessential quintuplets.

Och denna är också i min watchlist, this is YURI done right. fyfan så bra.

signatur

Pyramid Head has BIG CLAPPIN CHEEKS

Releasehästryttare

När man hör titeln "Turkey! it's time to strike" Så förväntar man sig en spionthriller som handlar om atomvapen och håller sig i området runt och i Turkiet, inte en bowling serie med tidsresor, men här är vi.

Den är inte direkt bra, sett 4 avsnitt nu men kommer nog kolla vidare.

Skrivet av Mjausen:

https://imgsrv.crunchyroll.com/cdn-cgi/image/fit=contain,form...

glömde också tillägga att mikadono sisters var on my watch och den är ju för jäkla skön. påminner om glansdagarna med quintessential quintuplets.

https://a.storyblok.com/f/178900/1920x1080/d185338ced/there-s...

Och denna är också i min watchlist, this is YURI done right. fyfan så bra.

Lover animen är skön ja, stackars MC blir spelad som ett chip i deras triangel drama ^^

-

Angående Sekiro så håller jag mig tveksam just nu, får se när de släpper en bättre trailer.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

Dan da dan är så jävla bra.

Förutom det kollar jag även på Frieren som också är väldigt bra.

Gquuuuuux la Jag ner efter ca 5 avsnitt, älskade stilen men tyckte allt kändes så platt.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare

Babymetal gör OPn till OPM S3!

Releasehästryttare

Ny PV för SANDRA

Är lätt den hetaste av de nya höst serierna!

Releasehästryttare

Rock is a ladys modesty 8/10

Kul, gillar man musik anime så borde man inte missa denna!

Releasehästryttare
Releasehästryttare

Såg första avsnittet av Clevatess!

Releasehästryttare
Medlem

Gold Ship gör allting utom att träna xd

signatur

Pyramid Head has BIG CLAPPIN CHEEKS

Medlem

Brukar alltid få kalastips här och jag ber om ursäkt för min lathet men med sina stadiga 61 sidor så drar jag lat-kortet och ställer en fråga som säkert redan är ställd. Hoppas det är okej

Jag undrar om någon kan lite snabbt slänga ut 2-3 tips om man blev dökär i Solo Leveling och Jujutsu Kaisen.
Storgillade uppbyggandet av karaktärerna samt att de grafiska bitarna så klart är kalasmysiga att lägga ögonen på.
Har sedan tidigare gått igenom Naruto, Bleach(inkl a thousand year blood war som också var ap-bra), demon souls, Hajime no ippo(favorit), Hikaru no go(classic!) Price of tennis och one punch man. Varierat... Jag vet... Men är inte direkt ung längre
Har försökt Attack on titan några gånger men kommer inte mer än 2-3 avsnitt in och sen ger jag upp..

Någon som har lust att kasta iväg några tips?

Releasehästryttare
Skrivet av prozpect:

Brukar alltid få kalastips här och jag ber om ursäkt för min lathet men med sina stadiga 61 sidor så drar jag lat-kortet och ställer en fråga som säkert redan är ställd. Hoppas det är okej

Jag undrar om någon kan lite snabbt slänga ut 2-3 tips om man blev dökär i Solo Leveling och Jujutsu Kaisen.
Storgillade uppbyggandet av karaktärerna samt att de grafiska bitarna så klart är kalasmysiga att lägga ögonen på.
Har sedan tidigare gått igenom Naruto, Bleach(inkl a thousand year blood war som också var ap-bra), demon souls, Hajime no ippo(favorit), Hikaru no go(classic!) Price of tennis och one punch man. Varierat... Jag vet... Men är inte direkt ung längre
Har försökt Attack on titan några gånger men kommer inte mer än 2-3 avsnitt in och sen ger jag upp..

dan da dan
7th prince
Vigilante: Boku no Hero Academia ILLEGALS

Medlem
Skrivet av prozpect:

Shounen är inte riktigt min grej men eftersom du gillar Hajime no Ippo, Hikaru no Go och Prince of Tennis så ger jag några sport tips.
Chihayafuru
Initial D
Major

Medlem
Skrivet av prozpect:

Några jag kom att tänka på baserat på dom animes du nämner. En jäkla trevlig lista, om jag får säga det själv(det fick bli 5). Förhoppningsvis faller någon av dom i smaken.

signatur

Releasehästryttare
Medlem

Jävla fint, äntligen!

Jujutsu Kaisen är mästerlig, missa icke gott folk! Det blir ju inte sämre när MAPPA animerar heller.

signatur

Medlem

Senaste avsnittet av 7th Prince var lite speciellt måste jag säga.

Medlem
Skrivet av Mcgreag:

Senaste avsnittet av 7th Prince var lite speciellt måste jag säga.

<Uppladdad bildlänk>

Funderar på vilka substanser de hade tagit när de gjorde det avsnittet, totalt oväntat.

signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem
Skrivet av Devan:

dan da dan
7th prince
Vigilante: Boku no Hero Academia ILLEGALS

Tack! Inte hört talas om någon av dem så ska helt klart kolal igenom!

Skrivet av Mcgreag:

Shounen är inte riktigt min grej men eftersom du gillar Hajime no Ippo, Hikaru no Go och Prince of Tennis så ger jag några sport tips.
Chihayafuru
Initial D
Major

Härligt att du greppade tag om just de serierna. Tack för tipsen!

Skrivet av Fezk:

Några jag kom att tänka på baserat på dom animes du nämner. En jäkla trevlig lista, om jag får säga det själv(det fick bli 5). Förhoppningsvis faller någon av dom i smaken.

Hehe man kan aldrig få för många!
Vissa där har jag ändå hört talas om men aldrig gett mig in på, kanske dags nu
Tack!

Medlem

Nu har jag börjat se Dan Da Dan och KÄRE VÄRLD vad det är härligt japanskt konstigt!

Releasehästryttare

Såg upp till 6e avsnittet av Nyaight of the Living Cat men den är för tråkig, hade förväntat mig att människorna skulle slå tillbaks mot katterna men alla och då menar jag ALLA i serien vägrar göra katter illa så i alla avsnitt så dyrkas katterna rejält medans fler och fler människor blir förvandlade.

Lägger ner den.

Skriv svar