Timmen är slagen – det är dags för spelhelg!

Robot
Timmen är slagen – det är dags för spelhelg!

Tompa spelar världens bästa spel, vad spelar du?

#spelhelg

Har fått kidsen hookade på Street Fighter II! Så nu blir det till att lära ut hadoukens, shoryukens osv ikväll. Good times, good times! Men de har ju fan inget tålamod 😅😂

HNGHH vilket fantastiskt spel!

Medlem

Dags för mer Rising Storm 2: Vietnam! Kört 30 timmar sen förra fredag , och lär nog bli några timmar till 😅

Medlem

SHINOBI: Art of Vengeance

Medlem

Har gett Starfield en ärlig chans och jag har skitkul. Riktigt bra rymdspel.

Medlem

Ressurection av mitt spelande är givet för Hell is Us på PS5:an. Har aldrig haft så kul sen champions of Krynn:)

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Efter jag sett Fragzone-Fredag till maten blir det att gräva fram något att dricka, Hell is Us ska nötas hela jäkla helgen. Frugan är på vift till söndag eftermiddag, inga planer eller "måsten" alls denna helg. Hoppas ni får suverän helg gubbar och gummor, det ska då jag se till att ha!

Medlem

Blir split fiction med en polare, kört några timmar.. riktigt kul!

Medlem

Återfall i Hearts of Iron 4 - ska ge mig på att vara Finland!

Dödgrävaren

Är borta hela helgen på jobb, men är djupt inne i Fallout 4 med Sim Settlements 2-modden, väldigt kul!

Medlem

Tänkte köra akt 1 i Diablo II: Remastered.
Lutar åt en babbe. Kan bli en Amazon. Eller en Necro?

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ska testa update 4 i MindsEye sen kan det bli lite Nightingale och SPEEDBALL!

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Tänkte köra akt 1 i Diablo II: Remastered.
Lutar åt en babbe. Kan bli en Amazon. Eller en Necro?

Babbe?

Medlem

Slakten fortsätter i Diablo 4, demoner och annat pack skall dräpas.

Ska försöka klämma in lite Magic med sonen också är tanken

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Följer i Stranéus fotspår och kämpar vidare med sista banan i Jamestown, fy helvete vad svårt för en shmup-noob.

Testpilot

Nu är jag igång med Silksong! Klarat två bossar, fastnat på en tredje redan.

Medlem

Fortsätter med Lies of P. På NG+ nu och blir nog klar ikväll. DLC får vänta för Metal Gear Solid Delta står på tur.

Medlem

Virtua Tennis 2 med frugan när barnen har bestämt sig för att somna!

signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Tears of the Kingdom, som vanligt.

Skrivet av Chicobello:

Jag hoppas och tror att han syftar på en barbarian. 😅

Medlem

Min yngsta son ska dopa sig, men om jag hinner blir det väl fortsatt harvande med Death Stranding 2. 60+ timmar in och har precis nått East Fort Knot och besegrat Neil en andra gång.

1
Skriv svar