Super Mario Galaxy-kollektion släpps nästa månad

Robot
Super Mario Galaxy-kollektion släpps nästa månad
Medlem

Kommer det också kosta 1500 kr?

Medlem

Endast 650 kr för 10-15 år gamla spel.

Nintendo i ett nötskal

Medlem
Skrivet av AdamMK:

Kommer det också kosta 1500 kr?

Förra samlingen hade bättre pris innan nintendo tog bort det från marknaden…

signatur

The Owls Are Not What They Seem

de båda att kosta 69,99 euro dvs cirka 779 kronor här i Sverige. En smula saftigt kan tyckas. Det är nästan bättre än dlc till donky kong för 40 euro :D. Sjuka är väl att det finns dom som kommer att köpa spelen. För det är sådan speltorka till switch 2.

Medlem

Dom två bästa Mario spelen

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Åh äntligen får vi Mario Galaxy 2! Fyller år den fjärde så får ge mig denna i födelsedagspresent!

Medlem

Jag är väldigt glad över att få spela Mario Galaxy 2!

Medlem

Två av de bästa mario-spelen, förbättrade, för ca 600kr?
Sign me up.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Sign me up.

Om det bara varit 600:- så hade det varit värt det, nu är det i stort sett 800:- hos alla svenska butiker. Man får väl shoppa runt lite mer när det väl släpps, finns kanske fler som har det till bättre priser då

Medlem

Hur har de förbättrat kontrollen? Mario galaxy på Switch var ganska ospelbart. Nä vissa titlar spelas bäst på originalkonsolen

Medlem
Skrivet av ph0x:

Om det bara varit 600:- så hade det varit värt det, nu är det i stort sett 800:- hos alla svenska butiker. Man får väl shoppa runt lite mer när det väl släpps, finns kanske fler som har det till bättre priser då

Herregud.

Skribent
Skrivet av NeoWeo:

Hur har de förbättrat kontrollen? Mario galaxy på Switch var ganska ospelbart. Nä vissa titlar spelas bäst på originalkonsolen

Jag hade inga problem med Galaxy, men däremot var ju Sunshine rätt hemskt på grund av kamerna....

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

750 i England. Lite saftigt kanske, men egentligen ingenting som stör mig direkt. För mig är detta två 10/10 spel, som fortfarande är helt överlägset det mesta som släpps idag, och då betalar jag gärna vad det kostar för att få båda spelen i HD till Switch. Till Wii kostade båda spelen ca 1250-1300 tilsammans. Runt 1650 med dagens inflation. Jag kanske sticker ut här men jag är glad för allt som ges ut på nytt, och tycker, lite naivt nog att bra grejer ska få vara dyrt.

Medlem

Om det var billigare hade det varit en no-brainer men nu vettefan.

signatur

osv.

Skrivet av jeppe109:

Sign me up.

768

Medlem
Skrivet av baxtex:

Herregud.

Yep, ingen kul prislapp direkt! Blir kanske ett köp ändå, stora grabben (8 år) älskar ju Mariospelen och det blir nog kul att ha spelat igenom dem innan filmen har premiär, plus jag slipper rota fram den gamla switchen och koppla in för att han ska få lite koll på läget innan filmen

Medlem
Skrivet av ph0x:

Ah, jag kollar knappt svenska priser för Switch 2.
Högre än de borde vara.

Skrivet av Köttarbjörnen:

€55

1
Skriv svar