Här är FZ:s lag till Battlefield 6: Slaget
Rökmolnen skingras och fram träder FZ:s elitstyrka.
#battlefield, #battlefield-6, #slaget, #slaget-allmänt
Briljant bild på lagledaren!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Lycka till FZ-soldater! Hade det varit ett JRPG hade jag varit med. 😅
"Men vart fan är du Sebbe?! Vi blir ju överkörda!"
"Jag står å levlar lite i grottan så jag kan köra över dem sen. Tar nog inte mer än ett par dagar!"
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Nej vad synd att man inte fick en plats. Ni hade behövt ytterligare en ålderman!
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Nej vad synd att man inte fick en plats. Ni hade behövt ytterligare en ålderman!
Finns fortfarande chans att vara med om du skaffar spelet själv. Kolla under "Bli backupspelare – anmäl dig till en öppen plats i Slaget" i artikeln.
Briljant bild på lagledaren!
<Uppladdad bildlänk>
Fotografen kände till min svaghet, sa "Joy Division suger" och venen i pannan var ett faktum.
"Men vart fan är du Sebbe?! Vi blir ju överkörda!"
"Jag står å levlar lite i grottan så jag kan köra över dem sen. Tar nog inte mer än ett par dagar!"
Jag trycker på X-knappen så fort jag kan!!
(en bekant som inte förstod sig på Dragon Quest sa en gång att det bara är att trycka på X-knappen i 100 timmar sen WINNING)
(han kan ha haft mer rätt om det än jag vill erkänna)
Captain, my captain! Helenius, my Helenius!
Finns fortfarande chans att vara med om du skaffar spelet själv. Kolla under "Bli backupspelare – anmäl dig till en öppen plats i Slaget" i artikeln.
Fotografen kände till min svaghet, sa "Joy Division suger" och venen i pannan var ett faktum.
Jag tänker direkt på den där bildtävlingen vi hade när man skulle textsätta vad personen egentligen viskade i örat på Ebba Busch :>
Jag trycker på X-knappen så fort jag kan!!
(en bekant som inte förstod sig på Dragon Quest sa en gång att det bara är att trycka på X-knappen i 100 timmar sen WINNING)
(han kan ha haft mer rätt om det än jag vill erkänna)
Jag har aldrig spelat det heller så förstod inte heller den här referensen
Verkar inte som att länken fungerar. Kommer bara till att anmälan är stängd.
*sniff sniff* Känner ni? Det luktar... seger!
Nix, du förväxlar lukten med den från lagets sura blöjor...
(Sry killar, är bara här för att skjuta er i sank.
/Vänligen, Dunde från Swec)
Tompa under Slaget:
Nix, du förväxlar lukten med den från lagets sura blöjor...
(Sry killar, är bara här för att skjuta er i sank.
/Vänligen, Dunde från Swec)
The more I practice, the luckier I get.
Man tackar, bugar och bockar sig! Hoppas nu min skånska samt något ljusa röst är något som kan underhålla er!
Spännande! Går det dåligt för oss kan ni låta det gå ut över mig, i can handle it!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Kolla mejlen! Alla som blir utvalda till Slaget som ordinarie och reserver måste bekräfta sitt deltagande. Har du inte redan gjort det, se till att svara, annars förlorar du platsen.