Här är FZ:s lag till Battlefield 6: Slaget
Rökmolnen skingras och fram träder FZ:s elitstyrka.
#battlefield, #battlefield-6, #slaget, #slaget-allmänt
Briljant bild på lagledaren!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Lycka till FZ-soldater! Hade det varit ett JRPG hade jag varit med. 😅
"Men vart fan är du Sebbe?! Vi blir ju överkörda!"
"Jag står å levlar lite i grottan så jag kan köra över dem sen. Tar nog inte mer än ett par dagar!"
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Nej vad synd att man inte fick en plats. Ni hade behövt ytterligare en ålderman!
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Nej vad synd att man inte fick en plats. Ni hade behövt ytterligare en ålderman!
Finns fortfarande chans att vara med om du skaffar spelet själv. Kolla under "Bli backupspelare – anmäl dig till en öppen plats i Slaget" i artikeln.
Briljant bild på lagledaren!
<Uppladdad bildlänk>
Fotografen kände till min svaghet, sa "Joy Division suger" och venen i pannan var ett faktum.
"Men vart fan är du Sebbe?! Vi blir ju överkörda!"
"Jag står å levlar lite i grottan så jag kan köra över dem sen. Tar nog inte mer än ett par dagar!"
Jag trycker på X-knappen så fort jag kan!!
(en bekant som inte förstod sig på Dragon Quest sa en gång att det bara är att trycka på X-knappen i 100 timmar sen WINNING)
(han kan ha haft mer rätt om det än jag vill erkänna)
Captain, my captain! Helenius, my Helenius!