Här är FZ:s lag till Battlefield 6: Slaget

Robot
Här är FZ:s lag till Battlefield 6: Slaget

Rökmolnen skingras och fram träder FZ:s elitstyrka.

#battlefield, #battlefield-6, #slaget, #slaget-allmänt

Fragtjuv

Det blir en perfekt söndag den 19:e! Är det fritt fram att skapa en ultras-grupp eller finns sånt redan på plats?

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Gnällkuk

Briljant bild på lagledaren!

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Lycka till FZ-soldater! Hade det varit ett JRPG hade jag varit med. 😅

Gnällkuk
Skrivet av Sebastian Lind:

Lycka till FZ-soldater! Hade det varit ett JRPG hade jag varit med. 😅

"Men vart fan är du Sebbe?! Vi blir ju överkörda!"
"Jag står å levlar lite i grottan så jag kan köra över dem sen. Tar nog inte mer än ett par dagar!"

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nej vad synd att man inte fick en plats. Ni hade behövt ytterligare en ålderman!

signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Redaktör
Skrivet av Deathwisher:

Nej vad synd att man inte fick en plats. Ni hade behövt ytterligare en ålderman!

Finns fortfarande chans att vara med om du skaffar spelet själv. Kolla under "Bli backupspelare – anmäl dig till en öppen plats i Slaget" i artikeln.

Skrivet av trickeh2k:

Briljant bild på lagledaren!

<Uppladdad bildlänk>

Fotografen kände till min svaghet, sa "Joy Division suger" och venen i pannan var ett faktum.

signatur
Skrivet av trickeh2k:

"Men vart fan är du Sebbe?! Vi blir ju överkörda!"
"Jag står å levlar lite i grottan så jag kan köra över dem sen. Tar nog inte mer än ett par dagar!"

Jag trycker på X-knappen så fort jag kan!!

(en bekant som inte förstod sig på Dragon Quest sa en gång att det bara är att trycka på X-knappen i 100 timmar sen WINNING)

(han kan ha haft mer rätt om det än jag vill erkänna)

Medlem

Tråkigt att man inte fick nyckel, grattis alla och lycka till!

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Skärmdumpsmästare

Lycka till slagskämpar, blir att köpa spelet själv då jag inte lyckades vinna en nyckel och hoppas man blir utvald i laget sen!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Skärmdumpsmästare

Välkomna alla nya och grattis!

Hopplanin på Discord så vi kan snacka strunt om SweCarna!

signatur

Halo kompis!

Medlem

Lycka till, soldater!🫡

Skägg.
10 Chambers

Captain, my captain! Helenius, my Helenius!

signatur
1
Skriv svar