Världens snyggaste omslag – 32-delsfinaler (del 2)
Är inte helt konsekvent eller rättvist att ibland använda bara box art, jämfört med att använda det faktiska fodralet med märkningar för andra.
Chrono Trigger är ett exempel, där använder man SNES-fodralet där det bland annat även står "SUPER NINTENDO" medan Firewatch inte har sitt fodral från PS4 eller Switch med konsolmärkningen, utan bara den faktiska grafiken.
Wasteland mot Carmageddon är ju BS, båda borde gå långt!
Själv tryckte jag på "avstå"-knappen, eftersom jag tyckte bägge var fula.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Själv tryckte jag på "avstå"-knappen, eftersom jag tyckte bägge var fula.
Samma här 😅
Jag trodde det skulle vara snygga omslag! 50 % är ju rent av pissfula för fan!!!!!! Hör ni att jag är förbannad?
Det var inte riktigt enligt min smak heller, men eftersom jag missat de flesta tidigare omröstningar så har jag inte mycket att säga till om 😬
Firewatch vs Chrono Trigger är det verkliga testet på om folk röstar på omslag eller spel.
Älskar båda spelen, fick nästan ångest för det valet men slutade med att jag valde Firewatch. Hade det omslaget som bakgrund i några år. Båda är snygga dock.
Som sagt rösta på fodralen även om man egentligen tycker det spelet är sämre. Ett omslag kan vara riktigt snyggt, men ett mediokert spel.
Det tåget har tyvärr redan gått. Märktes väl i första rundan.
Just nu känns det som vi har två pågående omröstningar om bästa spelet genom tiderna.
Som sagt rösta på fodralen även om man egentligen tycker det spelet är sämre. Ett omslag kan vara riktigt snyggt, men ett mediokert spel.
Jag försöker! Röstade nog på det "sämre" spelet i 2/3-del av fallen. Men svårt är det - tog verkligen emot att rösta på C&C istället för WarCraft II!
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Firewatch vs Chrono Trigger är det verkliga testet på om folk röstar på omslag eller spel.
Firewatch borde nog vinna hela tävlingen, imho.
Jag trodde det skulle vara snygga omslag! 50 % är ju rent av pissfula för fan!!!!!! Hör ni att jag är förbannad?
😅😂 Ja, det är ett antal omslag som är lite... Tveksamma. Red Dead är ju t ex ett grymt spel, men omslaget vete tusan om det borde vara med här...