50 Cent i Modern Warfare 2

Medlem
Skrivet av liberator:
Skrivet av ReCG:

Michael persbrandt det skulle vara något
"JAG LADDAR TÄCK MIG"

HAHA du gjorde just min dag. Klockrent.

50 cent...

...Tråkiga är att den slags publicitet och känsla han skulle skänker till spelet är ju inte den man letar efter i ett krigsspel.

Du sätter dig inte för att panga med några hiphop lallare i ett modernt krigsspel. Tänk o ligga i skyttegraven med eminem och akon... trams.

Kommer förstöra hela spelupplevelsen för nu MÅSTE jag sitta o lyssna efter hans röst

hahahaha

Inaktiv

50 cent e kass, inte bara som rappare, utan som människa. Alla som inte tror mig, kolla in det här.
http://www.youtube.com/watch?v=9te-3OFXyDY
enjoy

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Hahaha, ni som helt plötsligt bestämt er för att skippa spelet är bara för sköna. Tror ni ens att ni kommer lägga märke till just 50 Cent:s röst utav alla andra? Jag misstänker att han lär låta precis som alla andra.

Håller dock med om att det är lite löjligt, men eftersom det inte lär vara något man märker av så kan jag nog överleva det. Om jag nu hade varit sugen på spelet till att börja med, vill säga.

Det kan handla om andra saker än själva rösten, t.ex. värderingar eller handlingar någon står för.

Själv tycker jag det är bra att man tänker på vad eller vem man stödjer genom att köpa en produkt.

Att säga att någon är löjlig när man tänker till innan ett köp av en vara tycker jag är ogenomtänkt.

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Fisse:

Är väl okej att gilla 50 cent, säkert en del som kommer köpa det bara för det. Särskilt i staterna. Som musiker själv tröttna jag dock på hans monotona röst för ett antal år sedan.

Tro mig, du behöver inte vara musiker för att tröttna på den pajken..

haha håller med dig

Inaktiv

Jaha, lite onödigt, plus orka amerikanares röster.

Inaktiv
Skrivet av Oconaghan:

50 cent e kass, inte bara som rappare, utan som människa. Alla som inte tror mig, kolla in det här.
http://www.youtube.com/watch?v=9te-3OFXyDY
enjoy

Chiptunes, fett, men rappen, ja man har väl hört sämre.

Inaktiv

Första bojkotten av Modern Warfare. 50 Cent suger!

Världens sämsta rappare.

Medlem

Skönt att han inte är med i kampanjen, skulle fan bli riktigt rasande då!

signatur

Game long and prosper

Inaktiv

"Ey soap man, get ya ass ovah here. "

Medlem

50? Meningslöst. Morgan Freeman hade varit ganska fint.. Eller samuel jackson! Hade den rösten varit med hade jag bara köpt spelet därför. Men 50 cent? Gah.

KoP
Medlem

Jösses vad folk blir upprörda av att en känd rappare får läsa in ett par meningar i ett spel. Njut av spelet när det kommer istället och skit i vem det är som gör rösterna. Krigande och skjutvapen är väl "hemskare" isåfall?

Skrivet av Tybalt:

Hahaha, ni som helt plötsligt bestämt er för att skippa spelet är bara för sköna. Tror ni ens att ni kommer lägga märke till just 50 Cent:s röst utav alla andra? Jag misstänker att han lär låta precis som alla andra.

Håller dock med om att det är lite löjligt, men eftersom det inte lär vara något man märker av så kan jag nog överleva det. Om jag nu hade varit sugen på spelet till att börja med, vill säga.

Det kan handla om andra saker än själva rösten, t.ex. värderingar eller handlingar någon står för.

Själv tycker jag det är bra att man tänker på vad eller vem man stödjer genom att köpa en produkt.

Att säga att någon är löjlig när man tänker till innan ett köp av en vara tycker jag är ogenomtänkt.

Jojo, jag förstår precis vad du menar. Personligen ger jag inte mycket för de åsikter och uttryck denne herre och andra rappare slänger sig med, men samtidigt känner jag att det är lite väl överdrivet att eventuellt bojkotta ett spel bara för detta. Då blir det lite löjligt tycker jag.

Vi vet ju inte till att börja med i vilken utsträckning killen är med... så som jag fattat det kommer han säga ett par tre ord bara och that's it. Då känner jag att det är onödigt med denna reaktion... eftersom folk som inte redan visste om det antagligen inte ens skulle märka av om han vore med eller inte.

Om han däremot tar massor med utrymme eller på något annat sätt inverkar negativt på spelet (mer än en generisk röst merparten av FZ-läsarna inte ens skulle känna igen utanför hans rap-låtar) så kan jag förstå reaktionen.

Samtidigt förstår jag att ni som är intresserade av spelet på nåt sätt vill visa att ni tar avstånd från denna personen.

Inaktiv

Lär knappast ändra något för mig. Folk gråter bara för mycket för dom inte får spela av föräldrarna anyway.

Vänta bara till Modern Warfare 3... kommer ha en fet "Approved by gangsta rappah ol' fifty da man"-stämpel på omslaget. You've seen nothing yet...

Medlem

Friendly Fire verkar inte så farligt längre.

signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Snacka om att hans karriär har gått åt helvete.... Blir väl att strunta i Spec Ops då, så man slipper höra honom

Inaktiv

Fan vad mycket nerd-rage det vart då "ska inte köpa spelet" bla bla 50 har en rätt skön röst tycker jag personligen, sen behöver man inte gilla hans musik men han ska knappast rappa, han ska säga några repliker. Obefogat mycket gnäll tycker jag ni spyr ur er...

Medlem
Skrivet av andymikel:

Jag vill höra Michael Madsens röst i ett spel för tusan.

Han eller Lance Henriksens skrovliga röst skrikandes order hade varit perfekt.

Medlem

Vänta bara till Modern Warfare 3... kommer ha en fet "Approved by gangsta rappah ol' fifty da man"-stämpel på omslaget. You've seen nothing yet...

Off: Din bild påminner mig om turtle från Entourage!

On: Iafall, jag spyr verkligen galla över att 50cent ska agera röst i modern warfare2. Däremot tror jag vi knappast kommer höra nån skillnad mellan han och resten.

Givet köp, men det svider att hans röst är med i spelet. För jag vill fan inte bidra med något som har hans namn.

signatur

Bara gör det.

Medlem

USCH VILL INTE HA SPELET LÄNGRE!

Medlem
Skrivet av ReCG:

Michael persbrandt det skulle vara något
"JAG LADDAR TÄCK MIG"

Hehe, synd att Ernst Hugo Järegård är död, annars hade han varit perfekt.

Groggo:
Var tvungen att kolla upp killen bara för det. Han har ju en sjukt ful gangstakeps på sig jämt, annars var han skön.

Inaktiv

Så det är DÄRFÖR som spelet kostar så mycket i UK.

signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Han inkasserade säkert ett par miljoner också för att säga några simpla repliker. Sjukt!

Medlem

"Call of Duty: Modern warfare 2" *facepalm*

Det heter bara Modern Warfare 2

Medlem
Skrivet av Enygma:

"Call of Duty: Modern warfare 2" *facepalm*

Det heter bara Modern Warfare 2

*facepalm*

Nej.

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vem fan vill höra dendär tönten i ett spel?
Utan eminem hade han inte varit ett piss. Stryk ska han ha

Skärmdumpsmästare

Släng in Lemmy från Motörhead i nån officersroll istället! Hans skrovliga whiskeyröst passar fan så mycket bättre i ett krigsspel än femtioöringen någonsin kommer att göra.
(Och nej, jag är inget Motörhead-fan.)

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Friendly fire kommer vara aktivt hela tiden...

signatur

Nördliv.se - Spel, hårdvara, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Även gaming/underhållningspodcasten Nördliv.

Spotify - https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
iTunes - https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
Sajt - https://www.nordlivpodcast.se/

Inaktiv

Tänk er; Komma glidandes genom städerna i Humveen med candy shop dunkande, vore det inte något? xD

signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Skriv svar