Truck Racer & Kart Racer

Medlem

snykk game O_O


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

hahaha fyfan!:D ett riktigr spel för 2009!!!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Haha, bra recension! Knasigt att spelutvecklare orkar lägga ner tid på sån här skit.

För övrigt undrar jag varför spelet inte fick 0/5 i betyg då det verkligen inte var något bra med det.

Medlem

Haha. You just gotta love that! Så jävla bra start på en recension.

Inaktiv
Medlem

"Varning! Följande text innehåller en recension av två riktigt, riktigt dåliga spel! Kan innehålla spår av ovårdat språk och panikångest. Läses endast i förebyggande syfte i samråd med läkare."

HAHAHHAHAHAHA!!!!!! XDDDD

Inaktiv

Utvecklarna lever då upp till sitt namn iallafall - Brain in a Jar


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

En skam för svenska spel alltså...

Medlem

Står man 5 meter, eller vänta, 10 meter från skärmen och kisar, så ser det spel faktiskt riktigt snyggt ut! Ingen trodde på Copernicus i början heller!

Medlem

hahahaha, bästa recensionen EVER! <3


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Några riktigt fula ord från skribenten. Men ska provas iaf :), kan kanske göra någon glad.

Medlem

Jag undra va utvecklarna egentligen tänker. Det kan ju inte vara kul att sitta med ett spel som verkligen är katastrof, för dom måste ju ändå jämföra sitt spel med andra liknande spel och se att allt i ens spel suger, fast man gjort sitt bästa.

Medlem

Truck & Kart Racer testade
2009-07-21 13:37

Passande tid för den bästa recensionen på länge.

Medlem

Hejdlöst roligt att läsa. Bra jobbat Mikael Fröding! Håller verkligen med recensenten och luiga om att bli arg på företag som ger ut sånt här skräp. Jobbar själv i en spelbutik och det kommer ju att bli skitkul att anti-rekommendera det här till kunder när de kommer in...

Medlem

haah grym recension. Är detta möjligtvis det nya Big Rigs?


signatur

<3

Medlem
Medlem

Hahahaha. BURN


signatur

Haj haj

Medlem

Borde vara förbjuden att sälja sånt här spel XD

Medlem

Ser ju ungefär lika modernt ut som SWO:TOR... ska bli kul att se vad betyget blir på det.

Medlem
Skrivet av studiox2:

System Requirements
Minimum System Specification: CPU: Single Core 1.5Ghz; RAM: 512MB; OS: Windows 2000 SP4 or newer; GRAPHICS: 64MB OnBoard or better; SOUND: any; Direct x 8.1 or newer Recommended System Specification: CPU: Pentium IV 2.8Ghz; RAM: 1GB; OS: Windows XP SP2; GRAPHICS: 128MB AGP/PCI-E; SOUND: Realtek AC97 or better; Direct x 8.1 or newer

Bra optimerat för ett spel med 10 år gammal grafik...

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Ändå förvånad att detta fick en FZ-logga, trodde det skulle gå hela vägen ner till http://www.fz.se/gfx/theme_default/gameinfo/grade_zero.gif. Tycker det är lite för snålt med nollpoängare i recensionerna då det trots allt kommer rejäla sågningar då och då och vissa spel faktiskt är sämre än bara "Dåliga".

/ LordDaimos

Jag pratade med Tompa om det där och han sa att han hellre ville se att vi ger den överkryssade loggan till spel som inte ens går att starta eller som kanske till och med pajar datorn (starforce tex).

Tack alla för det positiva berömmet. Det värmer.
Jag kan behöva allt stöd jag kan få efter den här mardrömsrecensionen.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

jag tvivlar inte på att detta är 2 rätt undermåliga spel.
Men ärligt talat börjar jag tröttna på era recensioner som verkar vara gjorda endast i syfte att spy så mycket galla och använda så mycket underliga beskrivande svordomar som möjligt bara för att vara roliga.
Det var kul i början. Nu är det tjatigt.

Medlem

Nog för att spelen ska sågas vid fotknölarna, och nog för att undertecknad gör detta. Men med citat som "[...] sådana här jävla bajsspel." faller alla intryck - även de med dålig eftersmak. Det finns ju gränser.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Lite Angry Video Game Nerd över det hela hehe!

Medlem

Kanon Recension!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Runken och mini-mus:
En recension är inte en vetenskaplig forskningsrapport utan en enskild persons egna åsikter. Tycker personen att något är "jävla bajs" får den personen avgöra om den vill uttrycka sig så i texten. Yttrandefrihet råder fortfarande i Sverige, vet ni.

Och Runken: om du klagar på dåligt språkval borde du kanske se över ditt egen nickname


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

MFC
Medlem

Det är dags att Nintendo tar tag i nötterna som gör dessa bajsspel. Alla spel måste åtminståne få 3 av 5 av FZ.se för att få säljas på svenska marknaden.. lär inte bli många spel när vi snackar Wii


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

kan ni inte lägga mindre än 1/5 ? verkar ju på tok för högt för detta spelet...

Medlem

Hur kommer man på att recensera ett sånt här spel? Vart går spelet att köpa? Vad kostar det? Jag tvivlar på att det står i hyllorna på game eller säljs för fullpris? Kan det vara så att FZ helt enkelt ville ha ett spel att såga skiten ur, då allmänheten gillar en god sågning?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Men usch, så mycket onödiga lagar som vi har här så borde de införas en för "grov försäljning av skräp".


signatur
123
Skriv svar