Testat - The Lost and Damned

Robot
Medlem
Testat - The Lost and Damned
Skrivet av FZ:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av FZ:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av FZ:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av FZ:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.

Medlem
Skrivet av Sparable:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av mr.bear:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.

Medlem
Skrivet av Sparable:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av FZ:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Sparable:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av FZ:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.

Medlem
Skrivet av Sparable:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av FZ:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Aha.....
Har man inte behörighet att läsa artikeln med ID1826?

Medlem

något är FEL!

Medlem

Verkar inte som att någon annan har detta problem men jag har inte behörighet att läsa artikel 1826.

Medlem

Lost and damned xD

Medlem
Skrivet av CriXz:
Skrivet av Sparable:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av mr.bear:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:
Skrivet av CriXz:
Skrivet av Sparable:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av zaxxor:
Skrivet av mr.bear:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 1826.

Medlem

Fack! Pinsamt.

Sorry. Nu ska det funka.

Medlem

Testad och förlorad


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Medlem

ONLY ON XBOX 360!

or atleast at the moment


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av FZ:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 6666.

Bra artikel förresten. Får väl hoppas att DLC'n kommer ut på PC i något slag.

Medlem

Ska väll ta å skaffa det här sen. Den nya musiken gör det till ett säkert köp.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

MP läget chopper vs chopper är skitskoj. Skitkul att jaga någon med helikopter nu då den är kulor som exploderar lika mkt som en pipebomb. Svårt röj.

Inaktiv

Microsoft måste verkligen va världens ondaste företag

Medlem

GOD DAMN IT. Här skiter jag knäck och tror att jag har blivit utstött från forumet eller något.

För att kommentera recensionen kan jag bara säga att det hela var väldigt bra skrivet. Om nu Micro$oft har betalat 50 miljoner dollar för utvecklingen av denna DLC tycker man ju att de kunde släppa samma material till Windows med. Cheeky bastards.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av 93karlsson:

Microsoft måste verkligen va världens ondaste företag

Nu måste du nog förklara dig... Microsoft köpte rättigheterna till ett tillägg, ser inget fel i det. De säkrar därmed att deras kunder får mer att njuta av av en stortitel efter spelet släppts. Vem säger att Rockstar hade lagt ner all denna tid på ett enda DLC ifall de inte fått en bra deal? Lite fler vapen och fler MP-lägen/banor har ju nästan blivit standard som DLC, och de kommer nog också här, men MS säkrade upp riktigt material vilket inte är av ondo i min bok.

Har du inte 360 så känns det kanske lite orättvist men å andra sidan tror jag att om denna add-on säljer bra (duh) så är det i princip garanterat mer påväg.

Om inte annat så är det ingen som stoppar folk från att köpa fler konsoler. Det är ju inte heller så att man går lottlös om man väljer den ena före den andra. Alla har sina fördelar och nackdelar.

Edit: Opps, glömde nämna artikeln. Bra skrivet, kan bara hålla med. Nya hojjarna är underbara att styra runt med, och storyn är klockren.


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

Så jävla bra spel!

Jag tycker fan att Jonny ska bytas ut med Niko Bellick. Jag gillar Storyn mera i TLAD.

Man känner verkligen igen sig att det är en "expansion" och man känner direkt att motorcykeln är ett måste i spelet. Så jävla gött att åka 10 pers och rensa ett ställe med något annan gäng. Och det är bra att gängmedlemmarna kan lvla upp så man ska försöka hålla dom i liv.

Jag gillar det avsågade shotgunen och den nya granatkastarn med ljudet från Terminator 2 kan man inte sluta lyssna på. Så himla skönt DLC, lätt det bästa som jag har spelat.

Man ser även Niko Bellic 3 sekunder i början av spelet då han går på stan, tror jag?

4/5 ger jag spelet eftersom det inte är så himla mycket nytt ändå. Skulle gärna vilja se lite omväxlingar men spelet är så himla skönt!

Medlem
Skrivet av showerguy:

4/5 ger jag spelet eftersom det inte är så himla mycket nytt ändå.

Man fick ju se en snopp!! xD

Jag tyckte det va grymt värt pengarna iaf!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Så jävla bra spel!

Jag tycker fan att Jonny ska bytas ut med Niko Bellick. Jag gillar Storyn mera i TLAD.

Man känner verkligen igen sig att det är en "expansion" och man känner direkt att motorcykeln är ett måste i spelet. Så jävla gött att åka 10 pers och rensa ett ställe med något annan gäng. Och det är bra att gängmedlemmarna kan lvla upp så man ska försöka hålla dom i liv.

Jag gillar det avsågade shotgunen och den nya granatkastarn med ljudet från Terminator 2 kan man inte sluta lyssna på. Så himla skönt DLC, lätt det bästa som jag har spelat.

Man ser även Niko Bellic 3 sekunder i början av spelet då han går på stan, tror jag?

4/5 ger jag spelet eftersom det inte är så himla mycket nytt ändå. Skulle gärna vilja se lite omväxlingar men spelet är så himla skönt!

Grym dlc som sagt, men jag tillhör ändå en av dom som gillade Niko/Roman-combon mer :). Men som sagt LATD är lätt värt pengarna. Höll relativt länge med.

Inaktiv

Visst, jag hade nog inte blivit sur om sony säkra sig exklusiv DLC till PS3, men irritations momentet är ju att Microsoft tränger sig in på allt fler områden. Man blir sur när Vista exklusiva spel släpptes, games for Windows är jobbigt. Windows Live är ju gamer plågeri. Sen rykte hotmail, msn och man automatiskt får ett windows live istället där man nu knappt kan skicka 10MB+fil utan att betala extra.

Microsoft är en översittare, bara förstör och gör saker jobbigare. Nu har dom monopol på nästan allting men ändå ska dom tränga sig in överallt. Man får fnatt, jag bojkottar Microsoft´s produkter, kommer inte köpa en enda. Man är på gränsen att bara köra Linux, men där funkar ju inte mina gamla favoriter.
---
Bra recension dock! Men det har varit för mycket hype över detta när det är en halv expansion ;P PR is a bit*h.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:

Visst, jag hade nog inte blivit sur om sony säkra sig exklusiv DLC till PS3, men irritations momentet är ju att Microsoft tränger sig in på allt fler områden. Man blir sur när Vista exklusiva spel släpptes, games for Windows är jobbigt. Windows Live är ju gamer plågeri. Sen rykte hotmail, msn och man automatiskt får ett windows live istället där man nu knappt kan skicka 10MB+fil utan att betala extra.

Microsoft är en översittare, bara förstör och gör saker jobbigare. Nu har dom monopol på nästan allting men ändå ska dom tränga sig in överallt. Man får fnatt, jag bojkottar Microsoft´s produkter, kommer inte köpa en enda. Man är på gränsen att bara köra Linux, men där funkar ju inte mina gamla favoriter.
---
Bra recension dock! Men det har varit för mycket hype över detta när det är en halv expansion ;P PR is a bit*h.

Översittare ? Det är bara att inse att det är en djungel där ute, äta eller ätas, ju större man blir desto mindre risk att själv bli uppäten.

12
Skriv svar