Inaktiv
punkbuster!!!

varför blir jag kickad från en server efter ca 20 sec pga av "service connection failure punkbuster.exe?

Inaktiv

Uppdatera ?

signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Inaktiv

[
quote="Pascal"]Uppdatera ?[/quote] Har uppdaterat punkbuster men fick det inte att fungera ändå.Läste på punkbusters hemsida att man ibland måste lägga in 2 filer manuellt, pbsec.htm och pbsecsv.htm har gjort det men får det ändå inte att fungera.Testar dom inte skiten innan dom lägger ut nya uppdateringar.

Inaktiv
Skrivet av viper=xdstfdred:

varför blir jag kickad från en server efter ca 20 sec pga av "service connection failure punkbuster.exe?

Har du dom senaste patcharna inne för BF2?

signatur
Inaktiv

Jo har den senaste 1.41.Tycker att problemet borde fixa sig själv efter ominstallation.Måste nog kolla med pb support vad det kan vara.

Inaktiv

jag har exat samma problem , efter att jag har kommit in på en server och jag precis hinner välja vapen så blir jag ut kickat , kommer fram ett medelande som står något med punkbuster.exe och redrection ,

jag har den senaste patchen till bf2 + punkbuster updater

Inaktiv

Jag har fått det att fungera igen, tydligen så uppdaterade inte punkbuster.Löste det med att gå in och ta bort alla filer i punkbusters htm mapp och bad en vän kopiera alla sina filer och skicka dom till mig.Klistrade in dom i min mapp och startade om datorn.

Inaktiv

jag gorde allt som du gorde , men jag har fotfarande samma problem , något med punbuster.exe , skiter fan i bf nu , tror jag väntar tills cod4 kommer och hoppas att dem har ett bättre konto system , osv

Inaktiv
Skrivet av david_dellblom:

jag gorde allt som du gorde , men jag har fotfarande samma problem , något med punbuster.exe , skiter fan i bf nu , tror jag väntar tills cod4 kommer och hoppas att dem har ett bättre konto system , osv

Det står nog någon punkt här efter denna FAQ som du inte provat. Sedan kan jag passa på och fråga, har du Mcafee virusskydd?

HandShake Failure // Communication

Inaktiv

nej jag använder panda 2008 antivirus , och vista brandväggen

1
Skriv svar