"My name is Cristof... and im a Vampire"

Medlem
"My name is Cristof... and im a Vampire"

Ja de var från The Masqurade första spelet....

men de jag ville var.. hur många e fortfarande vampyr med sin gubbe?

Jag har upptäkt att de e mycket kuligare så länge man äter varje dag (äter... suger... dricker... whatever...)

o man har juh nightvision o de e juh bara klockrent!
8)

Vad säger ni?

P.S: JAg tror jag har råkat sälja en Grand Gem som behövs som motgift o jag minns inte var :S


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Finns en snubbe i imp city market district, kommer inte ihåg om affären hette Mystic emporium eller om den låg bredvid den affären. Han säljer i varje fall Grand Soul Gems.

Off topic men när vi ändå snackar motgift,

Jag har gett dom första ingridienserna till häxan, Vitlök, Argonian blod och va det nu va mer. Men när jag frågar henne om "vampire Cure" så säger hon bara att när hon har alla ingidienser så kan hon göra det. Problemet är att hon säger så varje gång men jag får inget uppdrag om att hämta mer eller så. Hon bara upprepar samma sak om och om igen.

.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Skumt... kan ha varit en bugg kanske?

Jag vet inte om ni gjort followup questen till "seperated at birth"
men min tjej gjorde den men de fanns inga fiender o döda....
kanske var samma slags bugg kanske
jag vet inte hur jag gör för att svartmarkera som ovan...

Tack för tipset BTW


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

För att svart markera skriver du bara ["spoiler]avslöjande text [/spoiler"] fast utan ".


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Finns en snubbe i imp city market district, kommer inte ihåg om affären hette Mystic emporium eller om den låg bredvid den affären. Han säljer i varje fall Grand Soul Gems.

Off topic men när vi ändå snackar motgift,

Jag har gett dom första ingridienserna till häxan, Vitlök, Argonian blod och va det nu va mer. Men när jag frågar henne om "vampire Cure" så säger hon bara att när hon har alla ingidienser så kan hon göra det. Problemet är att hon säger så varje gång men jag får inget uppdrag om att hämta mer eller så. Hon bara upprepar samma sak om och om igen.

.

Lästa någonstans att för vissa så buggar det där.

Lösningen var att ladda om, och ge henne prylarna i den ordning hon räknar upp dom.

Medlem

Menar du Ogres vid deras hus eller vadå?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Arrg då är ju problemet att jag har gjort massa annat sedan dess. Kan man starta om ett uppdrag?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Menar du Ogres vid deras hus eller vadå?

ja...

hon har väntat i dagar o gjort andra saker o så... men de kommer inga...


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem
Skrivet av Rissan:

För att svart markera skriver du bara ["spoiler]avslöjande text [/spoiler"] fast utan ".

Tack så mycket

8)


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Har hon sprungit runt lite utanför huset? Har för mig att mina stog en bit ifrån huset.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Ja de sa hon iaf...

men hon tröttna o gjorde annat...
lidde ball att hon ens spelar de... max hon har lirat innan var Sims2 typ hehe


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Hehe


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

sutten<---- hur får man sin flickvän att vilja spela Ob då?


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Please tell us your secret!


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Haha jag har försökt få min flickvän intresserad av att spela sims. Men helt utan resultat. Hur gör man???

MFC
Medlem
Skrivet av TheEdge|Jinx:

Haha jag har försökt få min flickvän intresserad av att spela sims. Men helt utan resultat. Hur gör man???

njut av det medan det varar.. förr eller senare kommer det ett "sims" som attraherar..

.. "Sims - Lost" eller varför inte "Sims - The fellowship" eller ännu bättre.. "Sims - Friends"


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av Rissan:

Off topic men när vi ändå snackar motgift,

Jag har gett dom första ingridienserna till häxan, Vitlök, Argonian blod och va det nu va mer. Men när jag frågar henne om "vampire Cure" så säger hon bara att när hon har alla ingidienser så kan hon göra det. Problemet är att hon säger så varje gång men jag får inget uppdrag om att hämta mer eller så. Hon bara upprepar samma sak om och om igen.

.

Jag gick ut ur huset och in igen, så fatta hon.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

I värsta fall kan du lägga in modden som gör att en affär säljer motgiftet för runt 800.

http://www.elderscrolls-oblivion.com/index.php?option=com_rem...

Inaktiv

Jag var vampyr, det var lite roligt i början men sen blev det bara jobbigt, nu är jag vanlig igen och vill aldrig mer vara vampyr


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

jag har den bästa bruden man kan ha helt enkelt...
hon älskar lira men bara gulliga spel o hon gillar hästar...
så jag andvände "man kan vara katt o man får rida häst" aprochen (felstavat...)
de funka.. nu rider hon runt o e lvl 6 (börja nyligen men kan inte släppa de hihi)

Lirar någon animal Crossing på DS?


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Inaktiv

Vampyr, jodå, ja gillade Bloodlines spelet men INTE å va vampis i detta spel, blev ju rostad var gång man kom till en ny stad med fast travel, va inte såå roligt, orkade inte leta efter någe sätt å bli av me de utan ladda om ^.^


signatur

Lia, so sweet, she is all her PC need

Medlem
Skrivet av Lia:

Vampyr, jodå, ja gillade Bloodlines spelet men INTE å va vampis i detta spel, blev ju rostad var gång man kom till en ny stad med fast travel, va inte såå roligt, orkade inte leta efter någe sätt å bli av me de utan ladda om ^.^

Tyckte de var kul som fan o vara vamp
alltid fasinerats av den rasen...
smyga sig in o själa någons livskraft e klockrent!
som jag sa innan starkare o nightvision rulz ^_^


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Inaktiv
Skrivet av sutten:
Skrivet av Lia:

Vampyr, jodå, ja gillade Bloodlines spelet men INTE å va vampis i detta spel, blev ju rostad var gång man kom till en ny stad med fast travel, va inte såå roligt, orkade inte leta efter någe sätt å bli av me de utan ladda om ^.^

Tyckte de var kul som fan o vara vamp
alltid fasinerats av den rasen...
smyga sig in o själa någons livskraft e klockrent!
som jag sa innan starkare o nightvision rulz ^_^

nightvision... e man Kajiit har man de iaf, och klart men e de ju, styrka e inte allt, iaf inte när man använder båge


signatur

Lia, so sweet, she is all her PC need

Medlem
Skrivet av Lia:

nightvision... e man Kajiit har man de iaf, och klart men e de ju, styrka e inte allt, iaf inte när man använder båge

Jag är just en Khajiit vampire, inte roligt. Krafterna är ok, fast man måste ju ha kontakt med människor, så man kan ju knappast använda dom ofta, och när man kan så glömmer man dom.

Khajiiternas nightvision använder jag aldrig, bättre att träna upp sin magi, och det finns spells som räcker mycket längre än 30 sekunder.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Khajiiternas nightvision använder jag aldrig, bättre att träna upp sin magi, och det finns spells som räcker mycket längre än 30 sekunder.

Hm...det kanske man skulle satsa på. Det är ganska jobbigt när nightvision tar slut precis när en zombie tuggar på en i mörkret.

När vi ändå är inne på vamyrer så har jag en fråga angående

vampyrjägaren i Bruma. Han sitter tydligen och trycker i ett av rummen i värdshuset. Jag gissar det i alla fall eftersom en av dörrarna endast går att öppna med nyckel. Jag har försökt smickra ägaren med mutor och...smicker utan att lyckas och nu kan jag inte använda "Persuasion" på honom mer. Är detta permanent eller kan man använda det igen om man väntar några dagar?

Inaktiv
Skrivet av Marv:
Skrivet av Crenshaw:

Khajiiternas nightvision använder jag aldrig, bättre att träna upp sin magi, och det finns spells som räcker mycket längre än 30 sekunder.

Hm...det kanske man skulle satsa på. Det är ganska jobbigt när nightvision tar slut precis när en zombie tuggar på en i mörkret.

För den late och Vampyr-ovillige så funkar ju en Ring of Nighteye [?] lika bra. Slipper man tidsbegränsningen också.

Annars försöker jag använda nighteye så lite som möjligt efs hela atmosfären i grottor, fort och tempel försvinner med den. Fast det är ju extremt praktiskt egentligen.

Inaktiv
Skrivet av Marv:

När vi ändå är inne på vamyrer så har jag en fråga angående

vampyrjägaren i Bruma. Han sitter tydligen och trycker i ett av rummen i värdshuset. Jag gissar det i alla fall eftersom en av dörrarna endast går att öppna med nyckel. Jag har försökt smickra ägaren med mutor och...smicker utan att lyckas och nu kan jag inte använda "Persuasion" på honom mer. Är detta permanent eller kan man använda det igen om man väntar några dagar?

Själv

ficktjuvade jag nyckeln av värdshusägaren.

Medlem
Skrivet av reset2:
Skrivet av Rissan:

Off topic men när vi ändå snackar motgift,

Jag har gett dom första ingridienserna till häxan, Vitlök, Argonian blod och va det nu va mer. Men när jag frågar henne om "vampire Cure" så säger hon bara att när hon har alla ingidienser så kan hon göra det. Problemet är att hon säger så varje gång men jag får inget uppdrag om att hämta mer eller så. Hon bara upprepar samma sak om och om igen.

.

Jag gick ut ur huset och in igen, så fatta hon.

Jo jag har prövat det +snabbresa lite hit och dit men hon vill ändå inte.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

På tal om vampire cure efter man skaffat alla ingredienser.

Jag har curat mig själv och baronens fru men efter han sagt att han behöver tid att sörja så händer inget mer. Har säkert varit borta i 2 spel veckor och han säger fortfarande bara "Please go". Plus att var jag än är i hans stad så kommer han alltid när jag väntat en viss tid och startar en konvo med en, nu så upprepar han samma som ovan.
Ska man vänta så värst länge elelr tror ni det har buggat sig?

Medlem

Detta borde klassas som en spoiler! Visste inte att man kunde bli vampyr


signatur

Niet.

12
Skriv svar