"My name is Cristof... and im a Vampire"

Medlem

Jodå... det kan man... Råkade bli det nu av en slump. Har alltid laddat när jag blivit "förgiftad", men av någon anledning missade jag det denna gången...

Men jag har inte märkt någon skillnad, förutom de röda ögonen och det skrumpna ansiktet. Jag kan dock knalla på i solen hur som helst, har ingen nightvision, vad jag märkt, och bara +5 i stryka... Det är vad jag märkt iaf. Har varit vampyr i drygt en vecka, ingame. Tar förvandlingen längre tid eller vaddå?

Inaktiv
Skrivet av Svenpa:

På tal om vampire cure efter man skaffat alla ingredienser.

Jag har curat mig själv och baronens fru men efter han sagt att han behöver tid att sörja så händer inget mer. Har säkert varit borta i 2 spel veckor och han säger fortfarande bara "Please go". Plus att var jag än är i hans stad så kommer han alltid när jag väntat en viss tid och startar en konvo med en, nu så upprepar han samma som ovan.
Ska man vänta så värst länge elelr tror ni det har buggat sig?

Det var samma sak för mig, väntade ungefär lika lång men sen gick jag dit till slottet till det där rummet med mattan och bordet (salen?) och väntade (T) där, tillslut så gick det. Kan inte förklara mer, det ska bara vara att vänta.

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Själv blev man då bara för förtjust när min pojkvän visade mig spelet. Sedan dessa har jag spelat en hel del, du kan ju alltid fråga honom om saken.

Medlem

Spelade vampyr ett tag, men valde att gå tillbaka, det kapade bort för mycket av speltiden (dvs i spelet) och vissa quest blev försvårade av det.

12
Skriv svar