Star Wars: The Clone Wars - Lightsaber Duels

Medlem

Jag tackar mig själv att jag insåg misstaget när jag köpte ett Wii för ett tag sedan. Sålde det omedelbums utan att förlora nämnvärt mycket pengar.

Puuhh..... spelar hellre Crysis och snart nya Total War. Jag är pc-mannen för all framtid.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

enda vettiga spelet på wii är wii bowling


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Haha har också Wii, spelar aldrig. Tur att man köpte ett av de få enda vettiga spelen, Zelda. Sen laddade man ner resten. De kan dom fan ha.

Medlem
Skrivet av Remus:

Stilen var så otroligt äcklig att jag fick huvudvärk av Obi-Wans kantiga kinder. Yoda ser ut som en liten bebis. Allt är bara rent bajs.

Hehe, mitt i prick. Tror att vi är ganska många som känner likadant...

Inaktiv

Man hade hoppats att de äntligen skulle släppa ett ordentligt svärdspel. I.o.m den där lilla tillsatsen som är på väg som gör Wii-moten mer känslig så borde de väl kunna göra ett spel där man faktiskt kan svinga ett svärd med lite känsla.
Men verkar alltså vara lika kasst som Red Steel... Synd...

Inaktiv

Ovanligt att ett Lucas art spel är dåligt ^^.
För i helvete! Ge fan i star wars spel! Ingen bryr sig längre! GE OSS MONKEY ISLAND 5!

Medlem

inte bättre än väntat


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Lite off-topic:

Vad är poängen med Wii om "wii-moten" aldrig har varit känslig nog att registrera dina rörelser (relativt) exakt? Dvs. att den översätter vilken som helst rörelse "åt höger" enbart till "höger knapp".

Trodde det var det stora säljargumentet för Wii var att den införde en helt ny sorts kontroll.

Bläh, håller mig till PC tills konsolerna kan bevisa att de verkligen är något extra, inte bara en strypt PC med svindyra arkadspel.


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem

Bra skrivet, speciellt sista paragrafen.

Tragiskt vilket jävla skräp Mr. Lucas spyr ur sig nuförtiden, men ännu mer tragiskt att skiten lik förbannat säljer som smör. Jag drömmer om ett nytt spel i X-Wing-serien som kan leva upp till sina föregångare, men tyvärr så är det nog något som för alltid får förbli en dröm.

Medlem

Inte direkt oväntat betyg... finns det något bra till Wii förutom Mega Man 9?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

De enda bra spelen till Wii är de gamla Mega Drive spelen

Medlem

Play it you must, hate it you will..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

12
Skriv svar