FIFA Manager 09

Robot
FIFA Manager 09

En gissning: EA Sports satsade all utvecklingsbudget på FIFA 09 och sket totalt i sitt managerspel. Annars kan jag verkligen inte förstå hur de tänkt med FIFA Manager 09.

#ea-sports, #sports-interactives, #football-manager-2009, #6857-swos


Medlem
FZ testar FIFA Manager 09

Man gör så här på EA Först lägger man energi på en del, tills nästa år tar man med sig det och arbetar på andra delar, tills man sitter där med 5 säsonger av FIFA MANAGER-spel som är som ett sidoprojekt

MFC
Medlem

"Säsongen börjar i augusti."

LOL

EA = Electronic Apes

SÅÅÅ pinsamt


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Förstår inte varför dom lägger ner tid på den här skiten.. Låt Fm dominera scenen, försöken som görs för att peta Fm känns inte särskilt seriösa.

Medlem

De har kanske samma cykel på ligorna för alla länder - det är så i england.

Sen va -

# IFK Norrköping vann nästan ligan.

Well - det är ett manager spel - man kan vinna ligan OM MAN ÄR EN BRA MANAGER

# Rami Shaaban är medelmåttig. Likaså Charlie Davies.

Vet inte me - några superstjärnor är de väl inte? Hur bra säsonger har de haft bakom sig - Dessutom - IFK slog hammarby med 5-2

# Olof Guterstams namn är det populäraste för fansens replica-tröjor.

Vilket högstantagligen ändras under säsongen.

Jag slår vad om att skribenten håller på manchester united

Skribent
Skrivet av xhosa:

De har kanske samma cykel på ligorna för alla länder - det är så i england.

Sen va -

# IFK Norrköping vann nästan ligan.

Well - det är ett manager spel - man kan vinna ligan OM MAN ÄR EN BRA MANAGER

# Rami Shaaban är medelmåttig. Likaså Charlie Davies.

Vet inte me - några superstjärnor är de väl inte? Hur bra säsonger har de haft bakom sig - Dessutom - IFK slog hammarby med 5-2

# Olof Guterstams namn är det populäraste för fansens replica-tröjor.

Vilket högstantagligen ändras under säsongen.

Jag slår vad om att skribenten håller på manchester united

# Spelar väl ingen roll vad de har för cykel? Allsvenskan börjar i mars/april. Punkt.

# Nej, ett sopigt lag kan inte komma bra till ens med en bra manager.

# Ja, åtminstone Rami Shaaban bör vara åtminstone i Europaklass. Han är ju landslagsmålvakt. Davies spelade OS för USA. De ska vara bättre än övriga laget.

# Jag tror det ändrades till Sleyman säsongen därpå. Samtidigt sålde klubben alla bra spelare till konkurrenter. Trovärdigt...

# Förolämpa mig inte...

Medlem

Bra skrivet, kasst spel.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tjo. Är lite sugen på ett managerspel til x360. vilket rekommenderar ni? tydligen inte FM... Det ska helst vara med nuvarande uppställningar men inget måste.

Mvh Friselll

Medlem

Bra recension. Är glad att jag inte skaffade detta spelet då det verkar vara mer som The Sims. Får det som känsla iaf. Tur attt man håller sig till Football Manager och den recensionen bör komma om nån vecka om du nu inte tröttnat på tränarkarriären efter sparken med Newcastle hehe.

Inaktiv

Nej Football Manager är ju kungen av managerspel, det är det ju inget snack om. Har iofs inte kört fifa manager 09, men 07 var verkligen inget bra spel.

Nej, för de som vill ha ett djupt managerspel så är nog Football Manager att rekommendera. Känns som detta spelet handlar alldeles för mycket om managerns privatliv, vilket är helt fel. Sorry EA, ni förlorade - igen.

Medlem

matchgeneratorn för andra matcher tycker jag borde nämnas också, då det alltid blir mål första 3 minutrarna i alla matcher... Överlag görs det väldigt många mål i de matcher som man själv inte tittar på. Efter första halvlek mellan Chelsea och Liverpool stod det 6-7,,,, oh ja det är känt som ett möte som alltid blir målrikt ......

Medlem

Detta spel känns ju som manager versionen av GTA4.
Umgås med sina vänner, annars bli dom sura.
Brud som ställer massa krav som man måste umgås med.

1
Skriv svar