Vad kan man spela med sin flickvän?

Medlem

Jag satte min flickvän framför Minecraft.
Nu får jag inte bort henne.

Medlem

Jag som tjej ska också ge tips haha!
Jag och min pojkvän lirade igenom "Dragon Age: Origins", och böt av varandra någon gång då och då. Riktigt kul faktiskt, att sätta stridstaktikerna tillsammans är något att rekommendera!
Vi körde sen igenom Bioshock 1 tillsammans, och har tänkt att köpa Bioshock 2 inom en snar framtid. Undertiden så har vi L.A. Noire att klara av!

Medlem

Jag köpte L.A. Noire till min fru för att hon var intresserad av att prova att spela nånting annat än Sims, hon tycker att spelet är skitkul. Det svåra är att lära sig hand kontrollen. Sen så köpte jag även Alice madnes returns och hon gillar det, det är lite lättare att lära sig kontrollerna. Så det är ett spel vi kan rekomendera. Tack för tipset om lara croft

Skrivet av Starshiip:

Jag som tjej ska också ge tips haha!
Jag och min pojkvän lirade igenom "Dragon Age: Origins", och böt av varandra någon gång då och då. Riktigt kul faktiskt, att sätta stridstaktikerna tillsammans är något att rekommendera!
Vi körde sen igenom Bioshock 1 tillsammans, och har tänkt att köpa Bioshock 2 inom en snar framtid. Undertiden så har vi L.A. Noire att klara av!

Kul, glöm inte testa Multiplayer med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om ni har 2 datorer och skärmar skulle ni kunna spela minecraft! ;-D
Ett annat kan vara Trine till PS3 eller datorn (tycker PS3 versionen är lättare som kontroller).
Annars... Little Big Planet 1 eller 2.

Medlem

SUPER SMASH!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Assasin's Creed, så man kan svära på varandra då han blir nerknuffad från 138618732m höga torn och dör då man kämpat i en halvtimme med att ta sig upp stealth-style!

Medlem

PSN spel Dead Nation !

12
Skriv svar