Bästa Antiviruz programmet ?!

Inaktiv
Bästa Antiviruz programmet ?!

Vilket Anti Viruz program anser ni gamers på FZ vara det som bäst skyddar datorn?

Och nej jag har inget antiviruz program på datorn :P... smart va? Allra minst nu när saker börjar lagga och sega sig konstigt mycket ( jag vet,,,, EPIC FAIL på mig )

Så hjälp mig nu , vilket är det bästa anti viruz programmet ?
Tack på förhand. /r3d


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Jag använder Avast vilket jag anser fungerar bra. Finns både som gratisvariant eller som betalvariant.

www.avast.com

Medlem

Anti Viruz program vet jag inte, men menar du Antivirus program så har du det redan, det kallas "sunt förnuft" och finns förhoppningsvis redan inbyggt i din hjärna. Stoppar 99% av alla virus vill jag påstå. Resten tar du med en scriptblockerare till din browser och en router med shysst brandvägg.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Mac OS X.

Trolololololololol.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

ClamWin / Immunet tycker jag duger fint. Bara man stänger av allt lull-lull i Immunet så tycker jag den är bra.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

AVG använder jag. Gratis och väldigt bra!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag körde förut med NOD32 eller Eset Smart Security. Har nu gått över till Microsoft Security Essentials. Funkar riktigt bra enligt mig och tar inte så mycket resurser av datorn.


signatur
Avstängd

Jag kör med Avast. väldigt bra faktist.

Medlem

För det första, använd inte ord med löjligt z i slutet... Gör dig bara till en officiell idiot och en fjortis.

För det andra, jag använder Avast! gratis versionen, verkar väldigt bra. Den helt plötsligt blockar "ondsinda URL" och hittills har det inte stört mig. Verkar bra.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

För det första, använd inte ord med löjligt z i slutet... Gör dig bara till en officiell idiot och en fjortis.

För det andra, jag använder Avast! gratis versionen, verkar väldigt bra. Den helt plötsligt blockar "ondsinda URL" och hittills har det inte stört mig. Verkar bra.

haha tack för heads-upen, har aldrig tänkt på det där med Z eller S : )
Men nu vet jag. Avast you say? Ska testa det direkt om det är gratis .

Tack för alla hjälpsamma svar : )


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Nod32 alla dagar. Väldigt nerbantad och inte alls lika bloated som andra antivirusprogram jag testat.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Skrivet av Orphantears:

Nod32 alla dagar. Väldigt nerbantad och inte alls lika bloated som andra antivirusprogram jag testat.

Less lag more frag?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Orphantears:

Nod32 alla dagar. Väldigt nerbantad och inte alls lika bloated som andra antivirusprogram jag testat.

Less lag more frag?

precisely.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

1
Skriv svar