Före detta Blizzard-anställda visar snart nytt
ny studio generad från en erkänd sådan låter som dom är tända på att göra nåt riktigt riktigt bra.
"Actionpangare" är ju aldrig fel, fast, det beror på vad det är man ska panga på.
oj vad jobbigt det måste kännas att hoppa av ngt som WOW och sedan c hur stort det blev
De var väll inte nöjda med hur spelet blev.
Såhär i efterhand gjorde de ju rätt val, wow är ju gjort för kids och ragequiters. Finns ju ingen människa född med en hel hjärna som skulle spela det som det ser ut i dag.
hoppas domm gör bättre av sig en vad blizzard har. wow var en fail av blizzard spelet har funnits nu i över 7 år. jag börgade spela året efter de släppte wow och jag ser fortfarade samma buggar då somm nu överallt i wow såmm blizzard inte har gjort ett skit för att fixa. desutom så gör blizzard anstälda i wow inte ett skit när folk behöver hjelp. ta detta somm ett exempel somm jag har kollat upp och har verifierat.
På enn privatserver finns det ungeför 2000 personer kann finnas 6 men tar 2000 i detta fall vilket det är typ på en vanlig blizzard serv. på en privat finns det kanske 20 till 60 server admins och de har alltid tid och hjelper alla fort så 2000 pers och 60 admins och deras servrar är buggfria och alltid har deras admins tid så deras servrar är rena. blizzards är det 2000 pers och över 150 admins på och deras servrar är alltid fulla av buggar adminsen gör inte ett skit för att hjelpa eller något. jag satt på en priv o behövde hjelp fick de på mindre enn 10 min satt på en blizzard serv fick vänta i 2 dagar och fick inte prublemet fixat och så var det i över 7 år. jag fick skapa 4 nya konton pga av att jag fick prublem med mitt konto som inte gick att fixa och blizzard vägrade hjelpa till att fixa. därför slutade jag spela wow . jag kanske börgar spela wow i genn denn dagen wow blir gratis och blizzard inser att de har en massa skit somm behövs fixas pronto. det är derför det finns fler personer på privat servrar enn vad det gör huvetaget på alla blizzards servrar. de får omm mina räkningar är rätt över 180.000.000kr i månaden så de borde kunna fixa bettre staff och fixa bugg jävlarna och göra spelet gratis nu äfter 9 år. äller har de spenderat allt på porr och tyska barbarar och ölkorv? skulle faktisk inte förvåna mig. och ja jag vet att det kostar flera miljoner att göra spel och driva ett före tag menn kommigenn.
-_.:C.B.2:._- Created By A Gift.