Elder Scrolls Online utannonserat!

Robot

Ryktet visade sig stämma. För en stund sedan bekräftades det att Skyrims snöiga berg och Cyrodiils skogar blir en mmo-angelägenhet.

#the-elder-scrolls-online, #zenimax-online-studios, #bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim

Medlem

Fyfan vad gött!

signatur

The King is Back

Medlem
Medlem

No! Get off my lawn, damn kids!

Medlem

Visst kittlar det till lite när man hör det, men man vet aldrig

Medlem

NEJ NEJ NEJ!!! Jag älskar Elder Scrolls spelen men ett MMO NEJ TACK!!!
Men ändå bra att det inte är det vanliga teamet som ska göra MMO skiten då kan dom göra vättiga spel istället!

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Bra värld för något sådant, tycker spelet är bra ytligt som det är redan nu också, så det kommer nog funka utmärkt.

Har inga förhoppningar om något märkvärdigt dock, blir väll som alla andra med sin egna lilla betydelselösa twist som dom kallar revolutionerande. Jag hoppas jag har fel!

Medlem

Kan bli bra...

Medlem

Intresserad blev jag men inte speciellt hoppfull med tanke på att en väldigt stor del av det som gjort de tidigare Elder Scrolls spelen bra har varit moddar...

Medlem

Så länge dom fortsätter på sina SP delar så är jag nöjd. Kommer nöta GW2 en bra tid framöver.

Medlem

Bara de behåller de nuvarande stridssystemet så kan detta bli bra

Medlem

Läste på Sweclockers att "utvecklarna på Bethesda Softworks och Zenimax Game Studios avslöjar att ett massivt onlinespel baserat på spelvärlden The Elder Scrolls är på väg till PC och Mac".

Ingen konsolport? Hurray!?

Inaktiv

R.I.P singleplayer Elder Scrolls.

Men dom kanske går emot strömmen och faktiskt släpper en sp uppföljare trots att dom gjort ett online spel?

Medlem

Så länge det fortsätter komma bra SP spel så kan MMOt få vara där och äckla sig.

signatur

// Bacon <3

Medlem

RIP Elder scrolls. Nu börjas en era där serien långsamt ska styckmördas och sen begravas.

Medlem

Men usch.. Ville gärna ha en setting långt bak i tiden, men va? Kunde de inte ha tagit Alessa mot Akavirimperiet istället (ursäkta ev. stavfel, var ett tag sen jag spelade..)? Men, men, bara de behåller förstapersonsperspektivet så ska jag hålla tillbaka tårarna.

Nej nej och alla matematiska formler nej.

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ett av problemen jag ser med TES som MMO är balansering. Det jag gillar i dessa spel är resan hur man går från en naken nobody till en demi-god som är känd i hela världen. Blir lite konstigt när man i ett MMO blir kommer vara fast som "något starkare än en standard-NPC" och alla i spelet är "The Chosen One".

signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Release redan nästa år?

Då måste de ha jobbat på spelet under en väldigt lång tid!! o.O
Får verkligen hoppas de har jobbat på det en längre tid. Ett MMO(RPG) gör man inte över en kafferast.

Eller också har de inte utvecklat det så länge och är tidsoptimistiska. Risken är ju bara då att de stressar ut spelet och det blir buggigt, laggigt och ospelbart i början.

Men annars är jag grymt peppad för det här

signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F

Medlem

Underbart, men spelet lär ju inte vara klart på många många år, tidigast 2017

signatur

Meep!

Medlem

Jag har ju sagt det här i flera år, men FZ-communitien har inte trott mig!

Medlem

Positiva är ju att konsoler inte är inblandande!

Medlem

Inte bra nyheter. Missnöjd. Vill ha ett Fallout MMO. Det lär knappast hända nu. Väldigt missnöjd.

Medlem

Vågar de göra något nytt eller ska de stampa runder i samma träsk som TOR? Vet inte hur jag ska ställa mig till detta riktigt, hoppas på att det blir något bra iallafall

Medlem

Väntar med mina reaktioner tills jag vet vad det blir för typ av MMO. Jag bara hoppas att det inte blir ett simpelt MMO utan innehåll, som WoW och SWTOR. Ser hellre ett oldschool sandbox MMO.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Release redan nästa år?

Då måste de ha jobbat på spelet under en väldigt lång tid!! o.O
Får verkligen hoppas de har jobbat på det en längre tid. Ett MMO(RPG) gör man inte över en kafferast.

Eller också har de inte utvecklat det så länge och är tidsoptimistiska. Risken är ju bara då att de stressar ut spelet och det blir buggigt, laggigt och ospelbart i början.

Men annars är jag grymt peppad för det här

Enligt ryktet började de runt 2005. Men det är som sagt rykte.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem

Co-op inte MMO plix ... Pajja inte spelet nu, i ett mmo finns inte mods så som förra nyheten säger gör skyrim till en hit.

Medlem

Hmm, hoppas de tar tid på sig för att inte göra nå snabb-sälj-produkt vilket de inte brukar!

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Detta är ju jättebra, då behöver jag inte hosta upp 500kr för nästa Elder Scrolls! Mer pengar över till annat! Woo!

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Trevligt jag är då intresserad och se hur det blir Men samtidigt älskar jag deras SP spel så jag hoppas verkligen att de fortsätter göra även dessa. Även om nästa del nu kanske kommer dröja ett tag. Dock glad att det kommer en DLC till sommaren blir att spela mer Skyrim då !

Skriv svar