Elder Scrolls Online utannonserat!
Ryktet visade sig stämma. För en stund sedan bekräftades det att Skyrims snöiga berg och Cyrodiils skogar blir en mmo-angelägenhet.
#the-elder-scrolls-online, #zenimax-online-studios, #bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim
NEJ NEJ NEJ!!! Jag älskar Elder Scrolls spelen men ett MMO NEJ TACK!!!
Men ändå bra att det inte är det vanliga teamet som ska göra MMO skiten då kan dom göra vättiga spel istället!
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Bra värld för något sådant, tycker spelet är bra ytligt som det är redan nu också, så det kommer nog funka utmärkt.
Har inga förhoppningar om något märkvärdigt dock, blir väll som alla andra med sin egna lilla betydelselösa twist som dom kallar revolutionerande. Jag hoppas jag har fel!
Ett av problemen jag ser med TES som MMO är balansering. Det jag gillar i dessa spel är resan hur man går från en naken nobody till en demi-god som är känd i hela världen. Blir lite konstigt när man i ett MMO blir kommer vara fast som "något starkare än en standard-NPC" och alla i spelet är "The Chosen One".
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Release redan nästa år?
Då måste de ha jobbat på spelet under en väldigt lång tid!! o.O
Får verkligen hoppas de har jobbat på det en längre tid. Ett MMO(RPG) gör man inte över en kafferast.
Eller också har de inte utvecklat det så länge och är tidsoptimistiska. Risken är ju bara då att de stressar ut spelet och det blir buggigt, laggigt och ospelbart i början.
Men annars är jag grymt peppad för det här
GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
Positiva är ju att konsoler inte är inblandande!
Release redan nästa år?
Då måste de ha jobbat på spelet under en väldigt lång tid!! o.O
Får verkligen hoppas de har jobbat på det en längre tid. Ett MMO(RPG) gör man inte över en kafferast.
Eller också har de inte utvecklat det så länge och är tidsoptimistiska. Risken är ju bara då att de stressar ut spelet och det blir buggigt, laggigt och ospelbart i början.
Men annars är jag grymt peppad för det här
Enligt ryktet började de runt 2005. Men det är som sagt rykte.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Detta är ju jättebra, då behöver jag inte hosta upp 500kr för nästa Elder Scrolls! Mer pengar över till annat! Woo!