Kriminell verksamhet när Battlefield Hardline blir med DLC

Medlem

Sluta nu för faen, hardline är inget bf4 dlc. Jag har sjukt roligt i hardline och bf4 på min Ps4. Bara spelat 30timmar mp på hardline än och 250timmar på bf4, varit en del spel som kommit imellan.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Syrfid:

Så dåligt är det inte, men fortfarande väldigt opolerat tyvärr. Jag gillar att det är korta matcher och snabb aktion, men med endast fyra kartor från start och väldigt få vapen är jag inte förvånad att det har dippat så snabbt i popularitet. Det är svårt att hitta en bra server direkt och ja det fuskas tyvärr en hel del. Det känns lite som ett bortglömt barn på pc. Ska bli spännande att se hur de ska leva upp till 4 dlc när nästan ingen spelar. Det är redan nu prissänkt på Origin.

De har hamnat i direkt samma situation som Call of Duty. De flesta spelare har "vanilla"-kartorna, och ett fåtal har DLC-kartorna. Ingen spelar, ingen bryr sig, så det kommer säkert svalna ännu mer. Vi kommer nog aldrig få uppleva ett "Hardline 2".

Jag är inte riktigt säker på att jag hänger med i ditt resonemang. Det finns bara vanilj än så länge och alla med premium får ju de nya banorna. Det behövs fler banor just nu. 4 är för lite.

Medlem

På konsolsidan är det ungefär jämnt, större dropp på PC. Men jag lirar och tycker det är roligt som tusan.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Så dåligt är det inte, men fortfarande väldigt opolerat tyvärr. Jag gillar att det är korta matcher och snabb aktion, men med endast fyra kartor från start och väldigt få vapen är jag inte förvånad att det har dippat så snabbt i popularitet. Det är svårt att hitta en bra server direkt och ja det fuskas tyvärr en hel del. Det känns lite som ett bortglömt barn på pc. Ska bli spännande att se hur de ska leva upp till 4 dlc när nästan ingen spelar. Det är redan nu prissänkt på Origin.

Fyra kartor? Nu vettefan va du snackar om.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Jag råkade klicka på fel, men om du blev så ledsen så får jag väl fixa till allt då. Gosh vissa blir upprörd för inget märker jag

Jag blev inte ledsen, bara ifrågasatte det du skrev men om du blev så ledsen över att jag ifrågasatte det så får jag väl be om ursäkt!

nope jag blev aldrig ledse, tyckte det bara var komiskt att du verkade ta illa vid dig av att jag klickade på dig av misstag och besvarade istället för den rätta personen.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Jag råkade klicka på fel, men om du blev så ledsen så får jag väl fixa till allt då. Gosh vissa blir upprörd för inget märker jag

Jag blev inte ledsen, bara ifrågasatte det du skrev men om du blev så ledsen över att jag ifrågasatte det så får jag väl be om ursäkt!

nope jag blev aldrig ledse, tyckte det bara var komiskt att du verkade ta illa vid dig av att jag klickade på dig av misstag och besvarade istället för den rätta personen.

Visste först och främst inte att du klickade på mig av misstag utan antog att du var en sådan person som snabbt ville skapa tumult

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Jag råkade klicka på fel, men om du blev så ledsen så får jag väl fixa till allt då. Gosh vissa blir upprörd för inget märker jag

Jag blev inte ledsen, bara ifrågasatte det du skrev men om du blev så ledsen över att jag ifrågasatte det så får jag väl be om ursäkt!

nope jag blev aldrig ledse, tyckte det bara var komiskt att du verkade ta illa vid dig av att jag klickade på dig av misstag och besvarade istället för den rätta personen.

Visste först och främst inte att du klickade på mig av misstag utan antog att du var en sådan person som snabbt ville skapa tumult

sorry, är inte dramaqueen som du

12
Skriv svar