Här är Playstation Plus-spelen för april månad

Robot
Medlem
Här är Playstation Plus-spelen för april månad

Suck...ännu en månad med skräp (PS4).
Vill inte ens ladda ner och slösa på HDD, trots att det är gratis.

(ja, ni vet vad jag menar. Vi behöver inte ytterligare en tråd som spårar ur angående plus och gratis..)

Medlem
Skrivet av Hapl0:

Suck...ännu en månad med skräp (PS4).
Vill inte ens ladda ner och slösa på HDD, trots att det är gratis.

(ja, ni vet vad jag menar. Vi behöver inte ytterligare en tråd som spårar ur angående plus och gratis..)

Inga toppspel men jag har varit sugen på köpa I am Alive på rea till PS3 och Savage Moon tror jag att jag varit intresserad av om det är det där tower defence spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Zombi är väl ett rätt så bra spel.

Medlem

Nja, känns inte som att PS4-spelare fått valuta för pengarna med PS+ sedan 2013, även om Zombi kan sed som ett steg i rätt riktning. Det börjar dock bli dags för spel som Knack och Shadow Fall att dyka upp.

Inaktiv

Vilka jäkla skräpspel man fått och får till PS4an. Enda underhållande spelet på 12mån har varit Broforce

Medlem

Helldivers är ju en pärla

Medlem

Xbox gold har ALLTID bättre erbjudanden och gratis spel varje månad.
Allt skulle bli såååååå mycket bättre med ps plus.

Skitsnack...det man får varje månad är antingen pissdåliga indie spel som inte säljer eller någon halv dålig "kom först till pc för 3 år sedan och finns nu på ps4" titel som ingen vill ta i med tång.

När det är dags för förnyelse blir det inte fler 12 månaders för mig. 1 månaders som max.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Det vart bra mycket mer lågkalibriga spel sen plus slutade vara frivilligt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vet någon hur det är med multiplayerdelen i Zombi? ZombiU hade ju en rätt skoj sådan men den känns svår att få till utan WiiU-kontrollen.

Medlem
Skrivet av PerAstra:

Vet någon hur det är med multiplayerdelen i Zombi? ZombiU hade ju en rätt skoj sådan men den känns svår att få till utan WiiU-kontrollen.

Straight Right tog bort multiplayer i Zombi för att fokusera på solo upplevelsen, och troligen för att de inte vet hur de skulle kunna lösa MP till andra plattformarna eftersom de inte har en separat skärm.

Medlem

Zombi ska bli skoj o testa


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ah det är ändå värt det, spelat spel till ett värde högre än ps plus senaste året. Rocket League, Broken Age, The Walking Dead S2, SMB, Limbo, Binding of Isaac och Helldivers har jag haft kul med och tycker är väl värt över 500 spänn per år

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Hapl0:

Suck...ännu en månad med skräp (PS4).
Vill inte ens ladda ner och slösa på HDD, trots att det är gratis.

(ja, ni vet vad jag menar. Vi behöver inte ytterligare en tråd som spårar ur angående plus och gratis..)

Inga toppspel men jag har varit sugen på köpa I am Alive på rea till PS3 och Savage Moon tror jag att jag varit intresserad av om det är det där tower defence spelet.

Jag hade skitkul med I am Alive då det var nytt :-).

Medlem
Skrivet av bent toe:

Xbox gold har ALLTID bättre erbjudanden och gratis spel varje månad.
Allt skulle bli såååååå mycket bättre med ps plus.

Skitsnack...det man får varje månad är antingen pissdåliga indie spel som inte säljer eller någon halv dålig "kom först till pc för 3 år sedan och finns nu på ps4" titel som ingen vill ta i med tång.

När det är dags för förnyelse blir det inte fler 12 månaders för mig. 1 månaders som max.

Alltid? När dom började med gold spel så hade playstation bättre månadsspel. Men visst sedan dess har det blivit tvärtom. Men jag kör nog som dig, bara betala för ps+ när jag behöver det, eller när det kommer bra spel igen som gör det värt att ha en sub

Medlem
Skrivet av Hapl0:

Suck...ännu en månad med skräp (PS4).
Vill inte ens ladda ner och slösa på HDD, trots att det är gratis.

(ja, ni vet vad jag menar. Vi behöver inte ytterligare en tråd som spårar ur angående plus och gratis..)

Brukar bara slänga in allt i library, sällan att man spelar dom

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av PerAstra:

Vet någon hur det är med multiplayerdelen i Zombi? ZombiU hade ju en rätt skoj sådan men den känns svår att få till utan WiiU-kontrollen.

Straight Right tog bort multiplayer i Zombi för att fokusera på solo upplevelsen, och troligen för att de inte vet hur de skulle kunna lösa MP till andra plattformarna eftersom de inte har en separat skärm.

Tack!

1
Skriv svar