Recension – The Walking Dead: The Final Season

Robot
Recension – The Walking Dead: The Final Season

Efter sju år och tjugotre avsnitt är tiden inne – eller ute? Clementines saga slutar här.

#still-not-bitten, #telltale-games, #the-final-season, #the-walking-dead


Medlem

Hej!
Undrar om det går att köpa season 1-5 alltså hela spelet till pc?

Medlem

Seglivad serie, tappade intressent efter S2 då det tog sån tid för Telltale att släppa nästa del.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Geldermo:

Hej!
Undrar om det går att köpa season 1-5 alltså hela spelet till pc?

Terve. Det finns bara 4 säsonger. Detta är den 4e "final season" alltså. Sedan köpte EPiC över hela skiten från Steam. Alla 4 säsonger finns där hos EPiC. Äger själv de 2 första säsongerna på Steam och grämer mig att jag inte hann shoppa 3 & 4 på Steam innan EPiC snodde rubbet. Tänkte handla de till PlayStation 4 nu så att jag iaf kan få thropys när jag lirar de då EPiC saknar det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Förutom säsong 2 är det en väldigt gripande och vacker spelserie.
Säga vad man vill om Telltale, men jag kommer sakna deras spel och deras berättarstil djupt.

Medlem

Jo kolla Epic Gamestore,men ser ingenstans att man kan köpa alla säsonger i ett komplett paket?

Medlem

Har spelat fram till ep.4 och ser kanske denna säsong som den bästa WD säsong de gjort! Mycket bra.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Geldermo:

Jo kolla Epic Gamestore,men ser ingenstans att man kan köpa alla säsonger i ett komplett paket?

Verkar inte som om det finns något paketpris, nej. Kanske ännu en feature som ska komma?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag spelade precis igenom sista episoden. Och enligt mig så var det tyvärr den sämsta episoden i hela serien

Medlem

Tänkte vänta tills alla episoder var ute innan jag skulle köpa. Nu när det bara är på EGS blir det antineng torrent eller titta på det på Youtube.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar