Tävling – The Last of Us Part II + t-shirt

Robot
Tävling – The Last of Us Part II + t-shirt

Du har till och med torsdag på dig.

#the-last-of-us-part-ii

Medlem

Hade inte suttit fel! Håller tummarna

Fractal Design R4 | MSI Geforce GTX 1080 Ti 11GB | Corsair 16GB DDR4 3200 MHz CL16 Vengeance | MSI B350 Tomahawk | EVGA GQ 650W | AMD Ryzen 7 1700 3.7 GHz | Samsung 850-series EVO 500GB

Japp, då håller vi tummarna!

Medlem

Brukar inte ha tur i sånt här, men man kan alltid försöka.

Medlem

@kalaspuffar: Samma här, men nån gång ska ju vara den första.

Må den tursammaste nörden vinna!

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

@Arzei: Haha sant. Håller tummarna för dig

Medlem

Trevligt! Kör igenom del 1 för tredje gången fast på remastered denna gång! Ohyggligt pepp på midsommarafton nu!

Medlem

På tal om grundare, här kommer helt ointressant info: Andy Gavin följer mig på twitter pga en okänd anledning. Han twittrar väldigt mycket bilder på mat...

Medlem

Har köpt collectors till detta, önskar alla lycka till, skulle jag vinna lottar jag ut nyckeln!

heta fontäner

Medlem

Har tyvärr ingen ps4 (varken basic eller pro)

Medlem

Dras vinnaren genom ett automatiskt system då han/hon har svarat rätt på samtliga frågor?

Jag vann ju senast då Gears Tactics tävlingen pågick. Finns det chans för vinst igen eller prioriterar ni andra då som inte har vunnit?

(((....You Can Try & Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light....)))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox ONE,, Switch,, Steam ==>

|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K Skylake @ 4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 --8GB GDDR5 VRam || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @ 2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || Samsung® 250GB SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || 100 Mbit --Fiber || OpenVPN ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Dras vinnaren genom ett automatiskt system då han/hon har svarat rätt på samtliga frågor?

Jag vann ju senast då Gears Tactics tävlingen pågick. Finns det chans för vinst igen eller prioriterar ni andra då som inte har vunnit?

Tror mest att det är tur, en del är ämnade för att turen på sin sida och andra inte.
Jag själv har vunnit trisslotter någon enstaka gång eller två så jag håller inte på med tävlingar som jag måste betala i, räckte med de lotter som gavs till mig.

Medlem

Vill verkligen ha den där T-shirten, men en nedladdningskod så man slipper tränga sig ner på stan under midsommar skulle inte sitta fel det heller.

Medlem
Skrivet av Seveni:

Tror mest att det är tur, en del är ämnade för att turen på sin sida och andra inte.
Jag själv har vunnit trisslotter någon enstaka gång eller två så jag håller inte på med tävlingar som jag måste betala i, räckte med de lotter som gavs till mig.

Hoppas att jag har mer tur här än med trisslotter!

Medlem

Håller tummarna för sommarens höjdpunkt !

Medlem

Viiiiiiiiiiiiiiiiiinst nu då!

"High life on low budget"

Medlem

T-shirten är ju typ kung 💪🏼

NuZ
Testpilot
Redaktör
Skrivet av CARTMAN:

I stort: alla deltagare har lika stor chans. Praktiska detaljer går vi inte in på.

Medlem

Ja tack fz

Switch Lite, PS4 Pro (Såld), PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: AMD 3700X ■ RTX 2080 ■ B450-mobo ■ 16GB DDR4 @ 3200 MHz

Medlem

Gu vad episkt det skulle vara om det låg en nyckel och väntade på fredag! Lycka till alles.

psn: Boosing

Medlem

Tjusigt count me in.

Processor: Intel Core i7 9700K @ 5.0 GHZ, Processorkylare: Corsair Hydro H100i PRO RGB
Grafikkort: EVGA GeForce RTX 2080 SUPER XC ULTRA 8GB
Arbetsminne: 32 GB HyperX Fury Black DDR4 3200mhz 2x16
Ljudkort/DAC: Sound BlasterX G6, Högtalare: Samsung HW-Q86R + SWA-9000S.
Hörlurar: AKG K712 Pro

Medlem

Tjusig tischa att skyla ens bringa med. Lycka till gott folk.

Constants and variables

Medlem

Ok gubbs, lets do this!

Medlem

Kul med tävlingar, ännu kuligare med vinster förstås

Medlem

Som PC-spelare så har jag ju inte spelat ettan, men alltid varit nyfiken. Började kolla ett klipp på "full opening scene" men slutade efter ett par minuter, för rädd för vad jag skulle få se för att fortsätta. Efter att sett lite rykten om att part II kan komma till PC undrar jag ifall någon hört nåt mer om ifall ettan kan komma till PC?
Verkar ju helt efterblivet att sitta och tjuvhålla på exklusiviteter när konsolen de släpptes på är utdaterad.

Å andra sidan kommer jag antagligen köpa en sån där pärminslagen router när den släpps, så...kommer ettan gå att köra på PS5 iaf?

Medlem

Fasen, det var inga lätta frågor, fick googla. Hoppas på en T-shirt i alla fall. Storlek M tack! 🙂

Medlem

vågar man ju inte prepurchase, om man råkar vinna koden

Medlem
Skrivet av Ender:

Som PC-spelare så har jag ju inte spelat ettan, men alltid varit nyfiken. Började kolla ett klipp på "full opening scene" men slutade efter ett par minuter, för rädd för vad jag skulle få se för att fortsätta. Efter att sett lite rykten om att part II kan komma till PC undrar jag ifall någon hört nåt mer om ifall ettan kan komma till PC?
Verkar ju helt efterblivet att sitta och tjuvhålla på exklusiviteter när konsolen de släpptes på är utdaterad.

Å andra sidan kommer jag antagligen köpa en sån där pärminslagen router när den släpps, så...kommer ettan gå att köra på PS5 iaf?

Eftersom ettan inte kommit till PC så kommer nog inte tvåan heller. Ettan lär nog gå att köra på PS5, den remastrade versionen alltså.

Medlem

Drog precis igenom Remastern på första, ska nog prova på att hinna med DLC:t också innan fredag

12
Skriv svar