Lösgodis nyhet
Ok, så idag släpper vi en lösgodisnyhet på jobbet. Haribo Cherry Cola. Någonstans längs produktutvecklingens långa snåriga stig har det skett ett misstag.
Jag kan inte vara den enda som tycker det här ser ut som en... Ehm! Kuk...
En avlång fallos-form, med två kulor nertill. Såg ingen på Haribo det här och påpekade det under processen, eller är det jag som är extra barnslig?
Och sen är det tyska? Wtf
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Och sen är det tyska? Wtf
Haribo har väl alltid varit tyskt? Eller är du en av alla som trott att det är danskt?
The Owls Are Not What They Seem
Här har ni en till som mer än gärna hade snaskat girigt på en sån där.
Visst kan man tycka att den ser lite lustig ut men jag tycker inte man ska måla fan på väggen i onödan, finns nog större bekymmer att rikta sin uppmärksamhet mot.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Här har ni en till som mer än gärna hade snaskat girigt på en sån där.
Visst kan man tycka att den ser lite lustig ut men jag tycker inte man ska måla fan på väggen i onödan, finns nog större bekymmer att rikta sin uppmärksamhet mot.
Kanske medvetet också? De kommer säkert kunna få mycket gratis marknadsföring utav det.
I själva verket är den här forumposten en del i deras kampanj. Så anmäler självklart inlägget som smygreklam!!!!
En glad kalmarit boende på Gotland!