Se Square Enix-show klockan 18 med nytt Life is Strange, Outriders, med mera!

Robot
Se Square Enix-show klockan 18 med nytt Life is Strange, Outriders, med mera!

25-årsfirande Lara Croft kommer också.

#square-enix

Medlem

Allt jag ber om är den avslutande delen i Adam Jensen trilogin. Det är allt. Deus Ex MÅSTE fortsätta!

signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat aktiv i Stockholmsområdet under 80-talet

Medlem

Leif is Strange....

Fattar inte hur ett gammalt Aprilskämt kan sitta kvar så länge..fnissar fortfarande år efteråt.

Medlem

Outriders får mig tänka på anthem

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Exakt två veckor till Outriders, kom igeeeen, tiden gå snabbare!

Medlem
Skrivet av dTexN:

Outriders får mig tänka på anthem

Det kändes (för mig) som ett Anthem med hackiga mellansekvenser samt inget flygande. Men det sägs vara bra, mina timmar i det kändes dock inte bra.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem

Mellan sekvenserna ser ut att vara gjorda av samma som gjorde cinematic grejerna till Persona 5

Medlem
Skrivet av Ankh:

Det kändes (för mig) som ett Anthem med hackiga mellansekvenser samt inget flygande. Men det sägs vara bra, mina timmar i det kändes dock inte bra.

Såg att det fanns ett demo, testade lite snabbt. Många cutscenes ja.
Det värsta var dock att det är loading tid för att få fram inventory och kartan. Det är inte hållbart 2021 😐

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:

Såg att det fanns ett demo, testade lite snabbt. Många cutscenes ja.
Det värsta var dock att det är loading tid för att få fram inventory och kartan. Det är inte hållbart 2021 😐

Det tänkte jag inte äns på...men är det som du säger så håller jag definitivt med!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

1
Skriv svar