Vilket är det bästa fps som jag inte spelat?
@maq777 No One Lives Forever 2 ser jag inte på din lista, det är ett fint spel, kräver dock lite mixande för att få det att flyga buggfritt på modern PC (se PC Gaming Wiki)
Samt Vietcong har en Single-Player kampanj som är ganska speciell, länge sedan jag spelade det dock så vet inte hur väl det har åldrats.
@maq777 No One Lives Forever 2 ser jag inte på din lista, det är ett fint spel, kräver dock lite mixande för att få det att flyga buggfritt på modern PC (se PC Gaming Wiki)
Samt Vietcong har en Single-Player kampanj som är ganska speciell, länge sedan jag spelade det dock så vet inte hur väl det har åldrats.
NOLF2 har jag verkligen på min radar. Det ska jag ta upp en dag. Tack.
Vietcong har jag faktiskt spelat ut (xbox). Jag lägger till det på min lista. Anledningen att det inte fanns med är att jag spelade det innan jag började föra detaljerade anteckningar. Men jag vet att jag spelat klart det. Jag gillade det, iallafall då (vet inte heller hur bra det håller). Tack för påminnelsen.
Har börjat lira Escape From Tarkov igen, och har väldigt kul. På torsdag kommer dessutom en stor patch med en massa nya intressanta features. PvP-läget är väldigt svettigt, men kan varmt rekommendera PvE-läget, som går att köra cooperative med vänner.
Det finns dock inte direkt något slut på spelet, så det är ingenting man kan "bocka av" och avsluta på traditionellt vis.
Google var inte en grej när jag köpte Trespasser så istället för att bli avskräckt av en persons åsikter så köpte jag och njöt av ett fantastiskt spel
Jag älskade trespasser när det kom och jag kunde spela det men "A technological disaster and thoroughly broken game". stämmer helt och hållet bättre att se igenom det på tuben än att behöva genomlida det igen för det har åldrats ännu sämre än det i det. Finns några bra genomgångar av det med som förklarar allt runt omkring spelet som är sevärda också.
Vill fortfarande ha ett nytt Trespasser men klarar mig fint utan armfysiken och tatueringen.
Finns ett annat också som är lite mindre känt, "kiss psycho circus: the nightmare child". Säljs inte någonstans längre. Går bara att köpa på fysisk skiva som begagnat. Släpptes till dreamcast också. Är väl inget mästerverk, men gillar du oldschool fps kan jag ändå rekommendera en genomspelning om du lyckas få tag i det.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Jag har hört mycket bra om RoboQuest. Men jag bråkar med mina inre förutfattade meningar (det ser ut som en barnspel). Jag förstår att det är bra. Men, du vet säkert hur svårt det är att bryta med sina fördomar.
Det är inte avskrivit, men inte heller högst på hype-listan.
Yep, vet precis vad du menar. Hade samma för Raft men otroligt glad att jag gav det spelet en chans, riktigt bra spel även det trots att det mer såg ut som ett spel för småbarn.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2