Hetaste spelsläppen i februari -24
Last Epoch släpps i Februari (1.0), precis som Sons of the Forest, men ser inget LE i listan! Skämmes!
Såja, såja. Nu är det tillagt
Jag ÄLSKAR "polls" men detta var inga spel att hänga i julgranen tyvärr. Jag röstade på
(Suicide Squad: Kill the Justice League) som är hyfsat hatat. Hehe.
Personligen kommer jag att lira det som singel player då jag föredrar att lira i min ensamhet i alla spel.
______________________________________________________________________________________________________________________________
*** Förutom BattleField spelen då i och för sig. Där gör sig multiplayer kanon med storslagna riktiga krig på enorma slagfält med pansarvagnar, helikoptrar, flyplan m.m......... Det kan aldrig bli fel. Dock så gick EA PK all the way med Battlefield 5 tyvärr vilket sunkade ner spelet totalt. Mycket tragiskt.
Du hatar MP lir och tycker EA är ultra-PK, hur är detta relaterat till den poll som görs eller något alls för den sakens skull?
Såja, såja. Nu är det tillagt
Ingen mars tråd? :/
Du hatar MP lir och tycker EA är ultra-PK, hur är detta relaterat till den poll som görs eller något alls för den sakens skull?
Han skriver att han föredrar singleplayer, det betyder inte att han hatar multiplayer.
Om jag säger att jag föredrar pizza framför kebab så betyder inte det att jag hatar kebab.
EA, med nästan alla stora företag idag (även om vindarna vänder just nu) är extremt PK vilket kraftigt har försämrat kvalitén på spel. Behöver du exempel så kika på utveckligen av Battlefield.
Ännu en dag i paradiset.
Ingen mars tråd? :/
Jorå, nu är den uppe