RimWorld: Spelet där du skapar din egna berättelse
Hej!
Är det någon som har testat multiplayer-modden till RimWorld? Hur har era upplevelser varit i så fall?
Och en annan fråga: vilket DLC skulle ni rekommendera?
Jag har lite drygt 1000 timmar i spelet och försöker spela så verklighetsnära som möjligt – alltså utan aliens, mechs eller andra mer fantasifulla inslag. Min känsla är att många av DLC:erna lägger till just sådant, men finns det något av dem som är värt att skaffa även ur ett mer realistiskt perspektiv?
Jag provade multiplayer modden för något år sedan. Du och en spelare till har kontroll över hela kolonin tillsammans. Jag hade uppskattat en modd där man kunde ha två separata kolonier. Men det kanske har ändrat sig.
Ett prisvärt dlc utifrån det du önskar är ideologi dlc, den tillför mycket verklighetens trogna delar och kompletterat vanilla spelet bra. 👍👍🫤
Jag provade multiplayer modden för något år sedan. Du och en spelare till har kontroll över hela kolonin tillsammans. Jag hade uppskattat en modd där man kunde ha två separata kolonier. Men det kanske har ändrat sig.
Ett prisvärt dlc utifrån det du önskar är ideologi dlc, den tillför mycket verklighetens trogna delar och kompletterat vanilla spelet bra. 👍👍🫤
Toppen, tack! 😃