Astro Bot kontrollen

Skribent
Astro Bot kontrollen

Vill bara skapa en tråd och säga att för den som vill ha Astro Bot kontrollen så går den att beställa på Elgiganten fortfarande. Oklart hur länge till eller om den kommer tillverkas något mer. Så vitt jag vet har den varit helt slut i lager överallt, så såg den här av en slump.

Jag har redan sett kontrollen ute på Blocket och liknande för nästan dubbla priset, oklart om någon sålts dock.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=13771624

Medlem

Hittar inte

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Skribent

Där gick den inte att köpa något mer. Jag måste ha köpt sista eller näst sista.

Skribent
Skrivet av theBoosing:

Hittar inte

Nej, det var pissigt. På Elgiganten stod det "finns i lager online" "Fler på väg" så antog att de hade fått tag på en extra leverans eller något.

Sorry för kasst tips, som bara råkade bli en dum bait...

It's not a lake, it's an ocean

Den är fin. Men jag hade hoppats på mer än bara en söt design. Inga effekter eller så alls. Jag behövde en till kontroll så då köpte jag hellre den än en vanlig, och sonen lade föga förvånande beslag på den.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

2350kr från återförsäljare just nu, riktigt griseri. Borde klassas som ocker när företag köper på sig begränsade specialutgåvor som konsumenter aldrig hade möjlighet att köpa bara för att pressa upp priserna långt bortom riktpriset. Är väl tyvärr standardbeteende nu när det skett med PS5, Mario 3D All Stars och diverse grafikkort på senare tid.

Medlem

Väldigt läcker, vill ha en nu. Fullbokad hos Webhallen, får väl hoppas att Sony tillverkar mer av dom.

Jag vill ha Concord-kontrollen.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Jag har en ny oöppnad, glömde att jag hade förbokat den och nu bryr jag mig inte så mycket om den. Om någon vill köpa så skicka PM. Har gäller inköpspris, 995:-🙂

Såld!

1
Skriv svar