Mass Effect ska bli till tv-serie på Amazon
Jag gillar inte Amazon som företag särskilt mycket men vad gäller Amazon prime så är det hiskligt vilken tjänst man får för ynka 59 kr i månaden.
Och utbudet är kolossalt för pengen och bra kvalité på ljud o bild med.
Deras egna produktioner är lite upp o lite ned har jag märkt men oftast håller de väldigt hög produktionskvalité iaf så det ska bli intressant o se vad detta projektet tar vägen.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Jag gillar inte Amazon som företag särskilt mycket men vad gäller Amazon prime så är det hiskligt vilken tjänst man får för ynka 59 kr i månaden.
Och utbudet är kolossalt för pengen och bra kvalité på ljud o bild med.
Deras egna produktioner är lite upp o lite ned har jag märkt men oftast håller de väldigt hög produktionskvalité iaf så det ska bli intressant o se vad detta projektet tar vägen.
Hållet med. Tyvärr funkar Prime Video kiss på alternativa OS som Linux som min HTPC kör. Bara SD-kvalitet. Så det är torrents som gäller fortfarande i mitt hushåll.
Om det är Amazon blir det väl henshep.
Japp, och Liara blir svart istället för blå. Homosexualitet blir sannolikt ett centralt tema i handlingen.
När det blev så viktigt att identifiera sig med precis all underhållning man konsumerar är oklart. Jag identifierade mig inte nämnvärt med Mario när jag växte upp, men spelade Super Mario Bros 1 ändå.
Hållet med. Tyvärr funkar Prime Video kiss på alternativa OS som Linux som min HTPC kör. Bara SD-kvalitet. Så det är torrents som gäller fortfarande i mitt hushåll.
Åh tusan du.
Jag kör från min ps5 eller direkt från LG tvn så har inte haft några bekymmer faktiskt.
Förhoppningsvis kan de fixa bättre stöd för ex Linux i en nära framtid.
Hur är det med andra sådana här streamingtjänster? HBO, Netflix? Har de också sådant strul eller fungerar de bättre?
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Åh tusan du.
Jag kör från min ps5 eller direkt från LG tvn så har inte haft några bekymmer faktiskt.
Förhoppningsvis kan de fixa bättre stöd för ex Linux i en nära framtid.
Hur är det med andra sådana här streamingtjänster? HBO, Netflix? Har de också sådant strul eller fungerar de bättre?
De flesta fungerar något bättre, men så gott som alla använder någon form av DRM som bara stöds på "officiella" plattformar, alltså Windows, macOS, android och iOS, för högre upplösning än 720p.
Men vi har en bra överenskommelse för tillfället. De vill uppenbarligen inte sälja, och jag vill inte köpa 😂