Indiana Jones belönar med äventyr snarare än massmord

It's not a lake, it's an ocean

Detta spel växer för varje timme. Jag ville knappt släppa Vatikanen men insåg att jag ju behövde ta mig vidare till slut.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Har börjat spela det äntligen och är riktigt inne i spelet! Gameplay dalar lite upp o ner, men just nu är jag på en riktigt bra bana som osar Indiana Jones känsla!

Medlem

Hoppas det säljer multum så denna typen av spel får ett uppsving. 🥰

Väldigt överraskad, lätt ett av årets bästa lir.

Till alla som inte kört det: bara köp så har du ett mäktigt och mysigt äventyr i vintermörkret!

Kan inte annat än ta av mig hatten och säga riktigt bra kämpat Machinegames!

Medlem

Haha, va? Körde spelet lite i går tänkte just på hur många som dödades hela tiden. Bara för att skjutvapen inte används så är det väl ändå mord?

Medlem

Jag håller med helt. Spelet har växt mer och mer på mig i takt med att jag spelat. Det är helt enkelt väldigt mysigt att bara traska runt och leta artefakter. Hitta förklädnader som gör det möjligt att smälta in bättre. Öppna dörrar som leder till nya saker. Sedan tycker jag att Machinegames, som alltid, är riktigt vassa när det kommer till sitt skrivande. Jag gillar verkligen alla karaktärer som jag mött hittills.

Medlem

Smart val att ha en tjatande och stressande NPC bredvid sig när man vill ta sig tid att undersöka och kolla på saker i ett äventyrsspel, där det är hela poängen.

Sen att hon säger helt uppenbara saker stup i kvarten hjälper inte heller.

Uj skulle vara trevligt med en muteknapp, detta förstörde en hel del av inlevelsen, minst sagt.

Kom precis till andra området i spelet, får hoppas det lugnar ned sig på den fronten.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Smart val att ha en tjatande och stressande NPC bredvid sig när man vill ta sig tid att undersöka och kolla på saker i ett äventyrsspel, där det är hela poängen.

Sen att hon säger helt uppenbara saker stup i kvarten hjälper inte heller.

Uj skulle vara trevligt med en muteknapp, detta förstörde en hel del av inlevelsen, minst sagt.

Kom precis till andra området i spelet, får hoppas det lugnar ned sig på den fronten.

Haha det är lite som i verkligheten, alltid finns där en naggande kvinna bredvid en oavsett om man bygger ihop en ikea möbel eller letar artefakter 🤭

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av star-affinity:

Haha, va? Körde spelet lite i går tänkte just på hur många som dödades hela tiden. Bara för att skjutvapen inte används så är det väl ändå mord?

Nja. Grovt vållande till kroppsskada! Vi vet ju inte om de faktiskt dör.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

12
Skriv svar