Indiana Jones belönar med äventyr snarare än massmord
Detta spel växer för varje timme. Jag ville knappt släppa Vatikanen men insåg att jag ju behövde ta mig vidare till slut.
Jag håller med helt. Spelet har växt mer och mer på mig i takt med att jag spelat. Det är helt enkelt väldigt mysigt att bara traska runt och leta artefakter. Hitta förklädnader som gör det möjligt att smälta in bättre. Öppna dörrar som leder till nya saker. Sedan tycker jag att Machinegames, som alltid, är riktigt vassa när det kommer till sitt skrivande. Jag gillar verkligen alla karaktärer som jag mött hittills.
Smart val att ha en tjatande och stressande NPC bredvid sig när man vill ta sig tid att undersöka och kolla på saker i ett äventyrsspel, där det är hela poängen.
Sen att hon säger helt uppenbara saker stup i kvarten hjälper inte heller.
Uj skulle vara trevligt med en muteknapp, detta förstörde en hel del av inlevelsen, minst sagt.
Kom precis till andra området i spelet, får hoppas det lugnar ned sig på den fronten.
The more I practice, the luckier I get.
Smart val att ha en tjatande och stressande NPC bredvid sig när man vill ta sig tid att undersöka och kolla på saker i ett äventyrsspel, där det är hela poängen.
Sen att hon säger helt uppenbara saker stup i kvarten hjälper inte heller.
Uj skulle vara trevligt med en muteknapp, detta förstörde en hel del av inlevelsen, minst sagt.
Kom precis till andra området i spelet, får hoppas det lugnar ned sig på den fronten.
Haha det är lite som i verkligheten, alltid finns där en naggande kvinna bredvid en oavsett om man bygger ihop en ikea möbel eller letar artefakter 🤭
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Haha, va? Körde spelet lite i går tänkte just på hur många som dödades hela tiden. Bara för att skjutvapen inte används så är det väl ändå mord?
Nja. Grovt vållande till kroppsskada! Vi vet ju inte om de faktiskt dör.